Hvor gammel

Ble gravid uten å prøve når jeg var 18 år. Tankene kom aldri at jeg ville ha barn. Før det tenkte jeg egentlig jeg aldri ville ha barn så

Det at jeg ville ha barn kom vel helst etter ultralyden med hu første.

Bouncing buttplug skrev:
Tankene kom vel da jeg var 15-16 tenker jeg, raslet i eggstokkene Fikk første da jeg var nesten 20

Same here.. Berre ar eg var 17 når eg blei gravid..

Tja, husker ikke helt hvor gammel jeg var, men jeg ble 17 år måneden etter at vi hadde blitt sammen, og i oktober ble jeg gravid som 17 åring, og jeg fylte 18 før jenta kom. Når jenta vår var 6 mnd. ble jeg gravid med nr. 2 og når jeg hadde fylt 19 var jeg tobarnsmor.
Tenkte ikke på det så lenge før vi bestemte oss og angrer ikke et sekund den dag i dag.
Selv om vi var unge så har vi alltid klart å gitt ungene våre det de trenger og mer til, selv om vi fremdeles leier leilighet og ikke har noe eget.

var 21 når vi begynte å prøve, å var nesten 23 når vi fikk :)

Jeg har alltid ønsket meg barn, og spesielt etter jeg ble sammen med han jeg har nå (er 8,5 år siden).
Men jeg ville fullføre høyere utdanning først, få meg fast jobb og kjøpe egen bolig. Dette gikk i boks, og 2 måneder etter vi begynte å prøve ble jeg gravid
Jeg var da 26 år gammel, ble 27 før gutten vår kom til verden.

Jeg var vel 15 da jeg tenkte at det ikke ville vært heeeeelt krise om jeg ble gravid og at jeg da ville beholdt barnet. Rundt 20 ble det nærmere "vil ha barn". Traff gubben da jeg var 24 vel, og tenkte da at innen jeg var 27 måtte vi hvertfall komme i gang... Men så var det det ene og det andre, og etterhvert ble det viktigere å få barn sammen med ham, enn generelt bare et barn, så da kunne jeg fint vente til han var klar. Skulle egentlig slutte med pilla etter vi giftet oss i 2009, men pga litt uavklart jobbsituasjon ville jeg/vi vente litt. I fjor sommer fant vi ut at "fuckit, det ordner seg snart", og kasta pillene. Og nå i august venter vi en nydelig liten baby:D Da er jeg 30 og han 32.

giftet meg da jeg var 20 og hadde veldig lyst på da!! Men vill vente til etter endte studier. begynte å prøvde da jeg var 21 men ble ikke gravid før jeg hadde fylt 23.

Back
Topp