Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor gammel var du da du smakte kebab første gang? Og hvor gammel er du nå?
Må ha vært i den alderen jeg og.
Tror jeg kan telle på en hånd, muligens to, hvor mange kebaber jeg har spist i hele mitt liv. Og i 90 % av tilfellene har jeg vært dritings.
Dårlig med kebabsjapper i Trøndelagen:P
Var 23 år og på min første tur til Tyrkia. Ekte kebab med andre ord, selv om jeg nå i dag foretrekker den norske versjonen.
Er 40 år nå og eeeelsker 'bab. Faktisk det eneste jeg har fått dilla på i svangerskapet, men må være streng mot seg selv og si at det er "lørdagsgodt"..så her telles dagene fra lørdag til lørdag
Jeg var vell rundt 17-18, hengte utfor kebaben når utestedene stengte :p Synes ikke kebab var noe godt da, og har vell egentlig ikke smakt det siden.
Er 24 nå :)
12 år, men ikke sånn kebab som i norge. Var i tyrkia å fikk ordentlig kebab med fint kjøtt å grønnsaker i saus i form med tilbehør. Smakte rullekebab i norge når jeg var 15 år å liker det ikke i hele tatt.. Helt feil. Eneste plassen kebab er greit er i tyrkia