Hvor gammel var du da du smakte kebab første gang? Og hvor gammel er du nå?

vinglepia skrev:
ikke smakt enda og jeg er 27

Samme her, bare jeg er 38 ;)

Sikkert 13år tror jeg... nå er jeg 26år...
Jeg "hang" på den lokale kebabbula i min ungdom, så det har gått MYE kebab inn i denne munnen :P

Må ha vært i den alderen jeg og.
Tror jeg kan telle på en hånd, muligens to, hvor mange kebaber jeg har spist i hele mitt liv. Og i 90 % av tilfellene har jeg vært dritings.
Dårlig med kebabsjapper i Trøndelagen:P

Var 26 år, er 27 nå :P

Blir snart 25 og har ikke smakt det som jeg vet.

Det husker jeg ikke, barneskolen en gang iallefall..vil tippe i 5-6 klasse:)

Var 23 år og på min første tur til Tyrkia. Ekte kebab med andre ord, selv om jeg nå i dag foretrekker den norske versjonen.

Er 40 år nå og eeeelsker 'bab. Faktisk det eneste jeg har fått dilla på i svangerskapet, men må være streng mot seg selv og si at det er "lørdagsgodt"..så her telles dagene fra lørdag til lørdag 

Jeg var vell rundt 17-18, hengte utfor kebaben når utestedene stengte :p Synes ikke kebab var noe godt da, og har vell egentlig ikke smakt det siden. 
Er 24 nå :)

Men jeg spiser ikke sånn grusom kebab som det her

Jeg spiser kun de som lages med ordentlig kjøtt og ikke det grusomme gatejøkkenrælet..

Jeg er 32 år og har aldri smakt kebab!!!

Jeg er 32 og har ALDRI spist det! 

Tror jeg var 17 år. Var hos søstera mi som bodde på bysiden på den tiden og de hadde kjøpt kebab.

Her jeg bor hadde vi ikke kebab før hehe
Er nå 25 da :)

Jeg var vel 18 tror jeg, og på tur til Oslo.
Var ikke så mange steder som solgte kebab her i byen den gangen.

Det kjedeligste er at favorittkebabstedet mitt i Bergen (der jeg studerte) ble stengt av mattilsynet... Usj...

Tror jeg var rundt 16 år, husker ikke eksakt. 
Blir 31 år i mai, så det er et halvt liv siden 

12 år, men ikke sånn kebab som i norge. Var i tyrkia å fikk ordentlig kebab med fint kjøtt å grønnsaker i saus i form med tilbehør. Smakte rullekebab i norge når jeg var 15 år å liker det ikke i hele tatt.. Helt feil. Eneste plassen kebab er greit er i tyrkia

Er 24 nå

Jeg smakte kebab første gang når jeg var mellom 18 og 20 en gang tipper jeg. Nå er jeg 27.

Hmmm... 18-20 år kanskje? Syns ikke det var så fantastisk. Smakte/luktet kanel?! Har spist det en gang etterpå, da var det bedre. Er 28 nå.

Back
Topp