OdaM
Elsker forumet
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: STJERNE*
ORIGINAL: Ancita
Jeg ville ikke gitt barnet mitt hverken kebab, pizza eller hamburger jeg..
Vi spiser sunne måltider.. På lørdager har vi et kosemåltid, og da som regel Taco, Pastapenne, chicken tandoori osv.
Synes kebab og hamburger høres ut som kun smellfeite unger spiser.
Hvis jeg gir barna pizza, er den hjemmelaget, og da med mye sunt. + magert kjøtt[;)]
Åh, du slette tid... Dette tror jeg er det desidert dummeste jeg har lest her inne hittil i 2011. Gratulerer!
Jepp og foresten vist du vil spise BARE sunt. Må du kutte ut tacoen også.
Den er ikke sunn, med mindre du ikke har krydder/saus eller rømme i.
Har du det, så er du like langt på vei som en kebab..
Vi spiser overhode ikke BARE helt ren, sunn mat. Men heller taco enn en feit hamburger liksom. Helt utrolig at dere ikke forstår det. Det sier litt om dere også synes jeg[;)]
Da tror jeg du bør sette deg litt mer inn i kosthold før du prater. En hamburger er brød, 100% storfekjøtt, salat, og dressing. Dressingen kan man kutte ut.
Fiskepinner (med mindre du lager det selv) er fritert på forhånd er er dritfulle av fett og så og si blottet for ting som omega 3...
Åherregud det er det dummeste jeg har lest. Ser at du prøver desperat å forsvare det at du heller forer ungene dine med hamburgere enn fiskepinner. Men jeg regner med de fleste kan være enig med meg å si at et måltid fiskepinner, poteter og saus, grønnsaker er bedre enn en hamburger. Skjerp deg!
Jeg sier at JEG aldri gir ungene mine hamburger og kebab, du får gjøre hva du vil[;)]
[8|] Gjør det vondt når en tanke passerer tinningen eller? Jeg forsvarer ikke noe som helst jeg, har ikke noe behov for det for vi spiser ikke sånn mat. Jeg bare sier at du tydeligvis har et litt forvrengt bilde av sunt og ikke sunt. Men det kan du jo selvsagt få lov til å ha. Og disse her [;)]<--- kan du spare deg for, du virker absolutt ikke noe smartere om du trodde det.
Har jeg virkelig et forvrengt bilde av sunt og ikke sunt? Mener du det? Oh lordylord. Jeg liker ikke sånne som deg jeg[;)]