Hvor gammel før DU mener det er greit med kebab?

ORIGINAL: *vimsehue*

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

vet ikke, men nå fikk JEG lyst på kebab[8D] (sånn som man får kjøpt på de pakistanske/tyrkiske gatekjøkkenene her i byen[:D])

Hahhaha, jeg og mannen bestemte oss for kebab ikveld[:D]

tror jeg skal unne meg en sånn i morgen kanskje? Eller på søndag[8D]
(teller kalorier og har spist så mange at jeg ikke kan unne meg en til kvelds [8D])

vet ikke, men nå fikk JEG lyst på kebab[8D] (sånn som man får kjøpt på de pakistanske/tyrkiske gatekjøkkenene her i byen[:D])

(teller kalorier og har spist så mange at jeg ikke kan unne meg en til kvelds [8D])

Gjør det[:)]
Jeg skal trene litt ekstra imorra, så da går det opp i opp[:)]

Vil ikke bli smellfeit heller veit du[8D]

[:D]

Kanskje vi heller skulle begynne å gi ungen popcorn ?
Null næring, bare karber, mye eller lite fett etter om du popper selv uten noe eller går for microposer med myyye transefett og myye salt ?

Jeg følte vi kunne ha kebab idag, siden vi var så "sunne" og spiste fiskepinner og potetstappe i går lizzm[:D]

Orka ikke lese mer etter side 3..[:-] Men dere som krangler mest her, tror dere snakker om to forskjellige ting.

Gatekjøkkenmat er usunt, og det vil jeg helst unngå å gi ungene (mer enn et par ganger i året) Hamburgere,pizza, kebab ol som er hjemmelaget KAN (men trenger ikke) være ganske sunt. Fiskepinner tror jeg ikke nødvendigvis er så sunt bare fordi det inneholder fisk. Og det fins faktisk fullkorns spagetti og makaroni, det er ikke så usunt som vanlig[;)]

Kebab ser jeg for meg det ekle greiene som svirrer rundt på en pinne i et overfylt gatekjøkken. DET ville jeg aldri gitt ungene mine[8|] Mulig hjemmelaget kebab er bedre? Har aldri laget det. Bruker man vanlig kjøtt da?

Et spm til STJERNE*

Er det hjemmelaget fiskepinner du gir ungene?
Eller er det fryste i frysedisken?
[:)]

ORIGINAL: Babbs

Kanskje vi heller skulle begynne å gi ungen popcorn ?
Null næring, bare karber, mye eller lite fett etter om du popper selv uten noe eller går for microposer med myyye transefett og myye salt ?

Husj med deg [8D]
I mitt stille sinn later eg som popcorn er sunt sånt at mannen slipper å mase på meg at det ikkje er det [8D]

aldersgrense på kebab og? hehe..
Det går vel under annen usunn mat for min del når det gjelder barna.. Alt med måte..

Visste forøvrig ikke at hamburger og pizza for noen var ensbetydende med feit og usunn mat. Ikke så vanskelig å lage hjemmelaget pizza eller burger, da styrer man jo ingrediensene selv..

I perioder har vi kebab opp til en gang i uka hjemme. Hjemmelaget, ofcourse, med rømme, hjemmelaget tomatsaus osv.

Meeeen på mandag skal vi spise i Fredrikstad, på ei kebabsjappe der borte [8D]

Veslesnuppa fikk kebabpizza her om dagen, var visst veldig godt synes hun. Ellers spiser vi variert, men spiser jo både kebab, pizza og hamburgere. De har vel smakt alle deler en gang ute, ellers lager vi det hjemme.

Jeg dør litt av denne tråden kjenner jeg [:D] Snakk om høy hest [8D]

Back
Topp