Hvor gamle er vi?

Se det ja, lillemaur. Godt voksen du også [emoji6] har du barn fra før? Hvor mange, alder? [emoji258]

He he [emoji1] Ja, vi har en fra før på tre år. Heldigvis! Det gjør at alt blir litt lettere, både hvis det ikke går vår vei, men også at tiden går litt fortere med en aktiv krabat. Har ikke tid til å tenke så mye hele tiden.

Gæmlis på 39 (og 1/2) her:rolleyes: Har en liten en fra før på 4. Også januarbarn, så det blir akkurat 5 år mellom dem, hvis dette går veien:-)
Spennende! [emoji106] Kjekt å høre at flere vil bli godt modne foreldre!

37 år, og kvalifiserer kanskje som gæmlis :hilarious::hilarious::hilarious: Blir 3. barn om alt går bra [emoji173]️ Eldste blir 2år nå i mai og foreløpig minste er 7mnd :)
Oi, dere satser på tette søsken! Tøft gjort [emoji28][emoji106] klart alt går bra!!

He he [emoji1] Ja, vi har en fra før på tre år. Heldigvis! Det gjør at alt blir litt lettere, både hvis det ikke går vår vei, men også at tiden går litt fortere med en aktiv krabat. Har ikke tid til å tenke så mye hele tiden.
Ja, det kan nok være en fordel. Kan bli vel mye tenking [emoji28]

Gæmlis på 39 (og 1/2) her:rolleyes: Har en liten en fra før på 4. Også januarbarn, så det blir akkurat 5 år mellom dem, hvis dette går veien:-)
Skal dere ha tidlig ul pga alder?

I utgangspunktet ikke, men skal ha det pga. hormonstimulering. Og at jeg blir et nervevrak siden jeg har mistet så mange ganger.
Off.. [emoji813] Ja, skjønner. Håper det går bra denne gang!

Skal dere ha tidlig ul pga alder?
Jeg skal ha i uke 8 pga MA før jul. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ta forsterdiagnostikk eller ikke. Fastlegen bestilte time for å få informasjon, så kunne jeg bestemme senere. Vil nok uansett ta en ul rundt uke 12.

Hva med deg? Og dere andre over 38?

Jeg skal ha i uke 8 pga MA før jul. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ta forsterdiagnostikk eller ikke. Fastlegen bestilte time for å få informasjon, så kunne jeg bestemme senere. Vil nok uansett ta en ul rundt uke 12.

Hva med deg? Og dere andre over 38?
Jeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det der [emoji53] og etisk dilemma til tusen [emoji26] ja, hva skal dere andre over 38?

Jeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det der
emoji53.png
og etisk dilemma til tusen
emoji26.png
ja, hva skal dere andre over 38?
Ja, veldig vanskelig moralsk dilemma
Jeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det der [emoji53] og etisk dilemma til tusen [emoji26] ja, hva skal dere andre over 38?
Ja, skikkelig etisk dilemma. Fint å høre hva andre tenker!

Ble litt rart svar der, for det jeg hadde skrevet først ble borte, men så kom det visst med likevel:smug:

Ja, det er vanskelig. Men jeg tror vi kjenner lettere hva som er «rett» hvis det kommer til det. Akkurat nå fokuserer jeg på å komme meg til TUL om tre uker. Litt spent på hva de sier på sykehuset da også. Er NIPT blitt tilgjengelig overalt nå?

Back
Topp