Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se det ja, lillemaur. Godt voksen du også [emoji6] har du barn fra før? Hvor mange, alder? [emoji258]
Spennende! [emoji106] Kjekt å høre at flere vil bli godt modne foreldre!Gæmlis på 39 (og 1/2) herHar en liten en fra før på 4. Også januarbarn, så det blir akkurat 5 år mellom dem, hvis dette går veien
![]()
Oi, dere satser på tette søsken! Tøft gjort [emoji28][emoji106] klart alt går bra!!37 år, og kvalifiserer kanskje som gæmlisBlir 3. barn om alt går bra [emoji173]️ Eldste blir 2år nå i mai og foreløpig minste er 7mnd
![]()
Ja, det kan nok være en fordel. Kan bli vel mye tenking [emoji28]He he [emoji1] Ja, vi har en fra før på tre år. Heldigvis! Det gjør at alt blir litt lettere, både hvis det ikke går vår vei, men også at tiden går litt fortere med en aktiv krabat. Har ikke tid til å tenke så mye hele tiden.
Skal dere ha tidlig ul pga alder?Gæmlis på 39 (og 1/2) herHar en liten en fra før på 4. Også januarbarn, så det blir akkurat 5 år mellom dem, hvis dette går veien
![]()
Skal dere ha tidlig ul pga alder?
Off.. [emoji813] Ja, skjønner. Håper det går bra denne gang!I utgangspunktet ikke, men skal ha det pga. hormonstimulering. Og at jeg blir et nervevrak siden jeg har mistet så mange ganger.
Jeg skal ha i uke 8 pga MA før jul. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ta forsterdiagnostikk eller ikke. Fastlegen bestilte time for å få informasjon, så kunne jeg bestemme senere. Vil nok uansett ta en ul rundt uke 12.Skal dere ha tidlig ul pga alder?
Jeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det der [emoji53] og etisk dilemma til tusen [emoji26] ja, hva skal dere andre over 38?Jeg skal ha i uke 8 pga MA før jul. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ta forsterdiagnostikk eller ikke. Fastlegen bestilte time for å få informasjon, så kunne jeg bestemme senere. Vil nok uansett ta en ul rundt uke 12.
Hva med deg? Og dere andre over 38?

Ja, veldig vanskelig moralsk dilemmaJeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det derog etisk dilemma til tusen
ja, hva skal dere andre over 38?![]()
Ja, skikkelig etisk dilemma. Fint å høre hva andre tenker!Jeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det der [emoji53] og etisk dilemma til tusen [emoji26] ja, hva skal dere andre over 38?

Jeg har tenkt å takke ja til det, men er veldig usikker på om jeg ønsker å gjøre noe mer hvis diagnosen er usikker.. Vanskelig det der [emoji53] og etisk dilemma til tusen [emoji26] ja, hva skal dere andre over 38?