Hvor gamle er vi her inne og hvor i livet er vi? :D

28 år og samboer med mitt livs kjærlighet :) utdannet Sivilingeniør og jobber innen miljø teknologi, vi er begge i 100 % jobb. Vi har en Staffe tispe på 10 mnd og gleder oss veldig til å møte vår førstefødte om kort tid :) Eier leilighet sammen, vi trives kjempe godt i den så blir tungt den dagen vi må selge pga plassmangel, men går en god stund til :) :)

26 år , samboer å jeg kjøpte hus sammen for noen år siden. Han er snekker å jeg er akkurat ferdig helsefagarbeider. Har en hund som er som vårt barn så blir spennende med et lite barn sammen med han. Gleder oss masse til å bli 4 :)

Jeg er 28år og samboer med en herlig mann på 33år. Vi har vært i lag i snart 10år og sammen har vi en gutt på snart 3 1/2år. Vi har igjen en hund (hadde 2 inntil nylig) eier en enebolig, har 2 biler og en atv. Bilene er en Honda crv og min "konebil" Nissan Leaf :p
Vi begge har fast jobb og jobber med det vi trives med. Han er offshore og jeg er selger.
Om det blir giftemål noen gang vil tiden vise. Han som får avgjøre det :p

Jeg ble 29 år sist uke, samboer på 33 :) (minedykker) Jeg har en gutt på snart 4 og vi får en lillesøster 18 juli?. Aktiv løper, spes.sykepleier som omsider fikk fingen ut og fikk sertfikatet sist måned. (måtte gjøre på NOE midt i sykemeldingen lissm)

26 år gammel, er samboende med et felles barn, venter lillebror 11juli! Jobber i barnehage og studerer førskolelærer ved siden av. Mannen jobber med shipping. Eier hus, og to biler. Godt "gift"!

Nettopp fylt 23 år, gift, "gård"eier (uten dyr:p), har alt vi trenger og litt til. I disse dager er jeg ferdig utdannet sykepleier, og mannen jobber som ingeniør. Venter vårt første barn. Føler vi har kommet veldig langt i forhold til alderen, men vi er veldig fornøyde med det og det er sånn vi ønsker å ha det:)

23, samboer. Venter min nr 3, men vår nr 4... Jeg skulle ta opp utdanningen, men fant heldigvis ut om graviditeten akkuratt tidsnok til å utsette til denne også er i barnehagen:) skal ta studiekompetansen... Bor midt i byen (ikke mitt valg) så lite med dyr (kunbe tenkt meg noen killinger eller noe slikt), men så reiser vi jo på hytta nesten hver helg, så det veier jo opp :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

25 år og har både hus og stor bil. Sambo er 28 og sammen har vi også en jente født i 2010. Lillebror er ventet 11.juli :) begge i 100%stilling.

27 år, gift med en flott mann og vi har en gutt på 3,5 år sammen. Eier hus LITT for nærme svigermor, bil stakittgjerde osv :)

Back
Topp