Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor gamle er vi her inne og hvor i livet er vi? :D
26 år, samboer, leier, har 3 biler: tiguan, peugeot 307 cab og passat stasjonsvogn, de første skal nå selges. Han har datter fra før på 3,5. Vi møttes når hun var rett under 1 år. Han har fast 100% jobb og eget firma(bilpleie). Jeg har jobbet i vikariat gjennom adecco til nå ( aldri mer) så er arbeidsledig. Venter en sønn i slutten av juli
Jeg er 32 år, samboer med ungdomskjæresten på 17Nde året, 2 jenter født i 06 og 07, venter jente nummer 3 i begynnelsen av juli.
Vi eier leilighet, har to stasjonsvogner og båt. Begge er fast ansatt i fulle stillinger, jeg som dokumentkontroller og han som programmerer. Mannen holder i tillegg på med 3 årig fulltidsstudie som han gjennomfører på kveldstid, og driver et AS og et enkeltmannsforetak ved siden av full jobb. Han har ganske fulle dager med andre ord, men er veldig klar for å få baby i hus igjen
29år (snart ) , samboere og sammen i 10 år. Venter vårt fjerde barn sammen. Eiger hus og eigere av VW Sharan 7seter. Har sauer i heiabog 2 ale(kopp) lam hjemme. Har drivhuse med masse kjekt i Har vert hjemme siden eg fikk nr 3 i des 2011.
Jeg blir 27 år (14 juli, to dager før termin) er forlovet med ungdomskjæresten som er tre år eldre enn meg eier hus sammen, har en datter født i 2010 og venter en datter til nå stasjonsvogn har vi også. Vi har begge faste jobber som vi har hatt i en del år men jeg har tenkt å skifte jobb etter permisjonen. Hund skal vi ha etterhvert når ungene har blitt litt eldre
32 år,samboer er 35,vi leier leilighet til vi finner ut hvor vi vil kjøpe hus etterhvert. Har en golden retriever på 6 år,stasjonsvogn (nylig kjøpt) og venter våre to første barn Begge har jobb,jeg har fast-han lurer litt på å skifte beite etterhvert
Jeg er 28 år, samboer med kjæresten på 30. Vi har vært sammen i 7 år og har ei jente fra før på 3 år. Begge i fast jobb, jeg som støttepedagog og han som ingeniør. Ellers driver jeg på med viderutdanning. Eiger leilighet og kjører Volvo
Jeg er 24, eier halvpart av tomannsbolig sammen med samboer som også er min forlovede som straks fyller 30.
Jobber i kommunen der jeg har en mindre men fast stilling i tillegg til at jeg tar litt ekstra jobbing nå og da (innen psykisk helse), han jobber innen bygg og annleggsbransjen og er ganske selvstendig.
Vi har to biler og en hytte.
Har storesøster som er min datter fra tidligere forhold også venter vi lillebror sammen nå i juli.
Snart 25 mens min mann er to år eldre og venter barn nr 2. Har vært gift i ett år rundt termin. Har fagbrev som frisør men har valgt å utdanne meg til noe helt annet så skal tilbake på skole benken etter permisjon. Har hus og stasjonsvogn.
jeg er 28 år,samboer i 12 år,selvstendig næringsdrivende, venter tredje jenta,har ei jente på 6 år og ei på 2 1/5 år,har en hund,
akkurat kjøpt og flyttet inn på et småbruk.
Jeg er 30 år (eller 28 år, liker ikke innrømme at jeg er eldre) og gift med en mann på 33 år. Vi har vært sammen i 14 år nå og gift i 10 år. Eier hus og to biler. Har to jenter på 4 (blir 4 år om 12 dager) og 6 år og to katter. Jeg er utdannet barnevernspedagog, men jobber ellers i staten fast 70%, som dessverre på grunn av helsa er litt over maks av hva jeg kan klare å jobbe, og mannen jobber 100% med it.
Jeg er 25, eier bil og hund. Jobber innen hva jeg driver med utdannelse til for å få praksis. Han er snart 34, eier bil, hus og har to barn fra før. Stabil og bra jobb han er veldig flink i.
Ikke vært sammen mer enn litt over halvannet år, men mini er vel planlagt og nøye påtenkt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
33 år, han er 35 gift i ett år-vært sammen i 13 Vi har en gutt på 7 år og en jente på 5 år, har stasjonsvogn men må invistere i større bil.. Eier hus, bodd i det i 10 år Samboer er Automatiker og jeg er fagarbeider i barnehage
Jeg er 28 år for fjerde gang, gift med mannen jeg har vært sammen med en evighet. Vi eier en leilighet, og venter vårt tredje barn. Begge er i fast jobb, og vi har ingen husdyr foruten noen hybelkaniner.
29 år, han blir 33 i juli, snart vært gift i 6 år, eier halvpart av tomannsbolig, golden retriever på 5 år, 2 gutter, første mann e 3 år og andre mann e 19 mnd, æ e ped leder, han e automatiker, en stasjonsvogn og en 9-seter, venter 2 smågutter til.