Hvor gamle er vi her inne og hvor i livet er vi? :D

blåøyd

Betatt av forumet
Jeg er 35 år,gift,datter på 3 år,labrador,hus og stasjonsvogn :P og snart en lillebror i hus også :D

30 år, gift, eier leilighet, stasjonsvogn, fast jobb begge to, første barn :-)

31 år, gift, begge i fast jobb, eier del av tomannsbolig, venter nr 2

27 år, samboer, datter født i 2010 og venter nå en lillebror. Eier 3 etg leilighet i rekkehus, stasjonsvogn og "til-og-fra-jobb-bil" :)
utdannet sykepleier, men ønsker videreutdanning. Me er begge toni 100 % faste og trygge jobber ;)

32år gift i 7 år, snart 3 barn, stasjonsvogn og arbeidsbil, eier hus og trygge gode jobber begge to.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Snart 30 år,venter nr 3. Har to gutter på 7 og 5 år. Gift. Eier hus med utleie leilighet i kjeller, har 7-seter og fast jobb begge.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

26år, samboer,huseier,stasjonsvogn,arb.bil og gummibåt... Hehe....:D:D Begge i fast 100% fast jobb:) Datter fra 2010,venter lillebror..

Snart 25 år:) venter barn nr 2, forlovet, gifter oss i februar:D nettopp solgt huset, så leier nå et hus mens vi venter på å ta over etter svigers, det skjer til neste sommer:) driver med etterutdanning, så er student, har stasjonsvogn:)

Ble 29 år for snart 3 mnd. siden. :)
Fikk første barn da jeg var 21 år, og hun blir snart 8 år gammel.
Har vært samboer i ni år, vi leier en stor leilighet, men nå som begge har faste jobber er vi på utkikk etter noe annet. Vurderer nå å flytte til Fredrikstad.
Har i alle år hatt stasjonsvogn, nå eier vi en Volvo (som jeg klarte å bulke litt... Hi hi! :oops: ).

Snart 28 år. Gift, eier hus med utleie i kjeller, stasjonsvogn, begge i 100% fast stilling som førskolelærer og lærer, har en gutt født i 07 og jente som er født i 2010, venter nå spent på lillebror.
Lurer på om jeg blir trebarnsmor før jeg fyller 28:) spennende!

Snart 24 år, forlovet/samboer, eier hus sammen, har en sønn sammen, venter på ei lillesøster, 55%fast som nattevakt på sykehjem, han driver eget verksted og vi har planer om å gifte oss neste år...

☆♥Termin 14. Juli 2013♥☆

31 år, gift, eier 2mannsbolig der vi leier ut ene delen, jeg har to jenter på 10 og snart 12 år fra tidligere, han har to gutter på 12 og snart 16 fra tidligere, vi venter vårt første barn sammen som blir nr 3 for oss begge.
Vi har en liten hund, Parson Russel Terrier, kjører 7-seter til daglig, men har også 3 veteranbiler vi lufter innimellom.
Jeg har fast jobb mens mannen går på aap og omskolerer seg etter en arbeidsulykke for noen år siden.

Jeg er 26 år, utdannet førskolelærer med fast jobb som ped leder og eier hus med min forlovede:) Er vårt første barn vi venter. Har også hund, katt og bil :D

28 år, venter første barn med jevngammel samboer.
Mangler et par år av utdanning (lege). Han har master i økonomi, men virrer litt med endelig jobb valg (er i Esso per dag dato for stabil og god inntekt).
Han eier leilighet og bil hvor jeg snylter enn så lenge :p

26år, student (siv.ing. bygg) - 2 år igjen, han er ferdig siv.ing og har fast jobb i rådgiverfirma, eier blokkleilighet i 1.etg i et veldig koselig og familievennlig nabolag i Trondheim, venter vårt første barn, har vært samboere i 4år.
Planen er å flytte til Molde etterhvert, siden jeg har all familie der og vi er veldig glad i å gå i fjellet.

35 år, samboer. Eier hus, har to stasjonsvogner, er førskolelærer jobber 100% som ped.leder/styrer, sambo har også full jobb, som kvalitetsingeniør. Har ei datter på 7 år, og nå venter vi spent på lillebror :happy119

29 år, samboer og eier enebolig sammen. Katt på 9 år, første barn på vei. Begge har hatt fast jobb i mange år, men jeg bytter beite etter permisjonen.

29 år (har bursdag 11 dager etter terminen ') ikkk!!
samboer ,eier leilighet,holder på å bygger hus,to biler ,han er bedriftseier,jeg jobber på Flugger Farve (tidligere Steen-hansen maling ,for dere som bor i Bergens området ) 12 år i yrket :) dette blir vårt første barn ,en liten gutt :)

Jeg er 26 år, bor sammen med min forlovede i vår felles leilighet. Vært sammen i snart 4 år og venter vårt første barn:) jeg er Pedagogisk Leder og han er ingeniør. Har også en Katt som er 3 år;)

Back
Topp