Hvor gamle er søsken når lille spire kommer ?

Har dere fortalt de det ennå?
Nei, det har vi ikke.
Vil fortelle det når vi er kommet over 12ukers-kneika. Jeg ønsker å fortelle dem det før resten av verden, så kan det være vår lille hemmelighet en stund. Og om de røper seg relativt kjapt, gjør det ingenting så lenge vi er over 12 uker. Og jeg ønsker absolutt at de får vite det av OSS, å ikke få det i fleisen fra andre. (typisk bestemødre eller tanter hadde røpet seg til dem om de fikk vite først).
De har ikke fått vite at vi har prøvd, fordi alt har vært så usikkert og vanskelig. Å vil ikke de skal bli lei seg om det ikke gikk. Derfor også 12 uker, når vi er mer sikre på at vi kommer i mål.

Hva med dere da?
 
Nei, det har vi ikke.
Vil fortelle det når vi er kommet over 12ukers-kneika. Jeg ønsker å fortelle dem det før resten av verden, så kan det være vår lille hemmelighet en stund. Og om de røper seg relativt kjapt, gjør det ingenting så lenge vi er over 12 uker. Og jeg ønsker absolutt at de får vite det av OSS, å ikke få det i fleisen fra andre. (typisk bestemødre eller tanter hadde røpet seg til dem om de fikk vite først).
De har ikke fått vite at vi har prøvd, fordi alt har vært så usikkert og vanskelig. Å vil ikke de skal bli lei seg om det ikke gikk. Derfor også 12 uker, når vi er mer sikre på at vi kommer i mål.

Hva med dere da?
Skjønner den. Jeg var så innmari dårlig og guttene var redde for at jeg var alvorlig syk, så vi måtte fortelle det i uke 9. De begynte å spørre om jeg skulle dø og sånn og da er det bedre å fortelle at man venter barn. Det gjorde ikke noe for oss at de fikk vite det så tidlig, men vi forklarte at det kan hende det ikke går bra, men at vi håper og tror det gjør det. Nå gleder vi oss sammen :happy:
 
Dette blir det første biologiske barnet mitt. Har en 13åring i livet mitt som gleder seg, men er bekymret for at skrikingen skal plage dataspillingen hans
 
15 år og 6 år
 
Storebror er 14 mnd når lille kommer:)
 
Back
Topp