Minibollini
Betatt av forumet
Akkurat sånn blir det her ogsåStoresøster er 5 år da og storebror 3 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn blir det her ogsåStoresøster er 5 år da og storebror 3 år.
Det gikk fint her, men vi tar buss så sjeldent at det ikke var en stor utfordring, selv om eldste er fæl til å stikke av så trivdes han godt på brettet. Det finnes søskenbrett hvor det er sele på setet om man har behov for det.Vi vurderer også søskenbrett, men vet ikke hvordan det funker hvis vi f.eks. skal ta buss sammen. Er barna rolige nok i den alderen (altså 2,5 år ish)? Akkurat nå stikker hun av ved første mulighet
Takk for info, skal undersøke nærmereDet gikk fint her, men vi tar buss så sjeldent at det ikke var en stor utfordring, selv om eldste er fæl til å stikke av så trivdes han godt på brettet. Det finnes søskenbrett hvor det er sele på setet om man har behov for det.
Jeg har 3,5 år mellom de 2 minste og de har mye glede av hverandre (spesielt etter minste frøkna lærte seg å gå) .Storebror vil være rundt 3,5 år
Så godt å høre Vi er veldig spente på hvordan det blir med to, første er veldig mammaguttJeg har 3,5 år mellom de 2 minste og de har mye glede av hverandre (spesielt etter minste frøkna lærte seg å gå) .
Så 3,5 år mellom er en fin alders forskjell
Nei da ville jeg absolutt hatt søskenvogn.Vi vurderer også søskenbrett, men vet ikke hvordan det funker hvis vi f.eks. skal ta buss sammen. Er barna rolige nok i den alderen (altså 2,5 år ish)? Akkurat nå stikker hun av ved første mulighet
Mine vil være 12 og 9 når de blir storebrødre.Eldste vil være 12 år og yngste 8 år når baby blir født
Har dere fortalt de det ennå?Mine vil være 12 og 9 når de blir storebrødre.