Hvor gamle er dere?

hei hei
jeg er 26 nå blir 27 før bølle frøet kommer.
kommer fra en liten by i nord trøndelag.

Jeg er 30 og førstegangsgravid [:D] Dette er bare sååååååååååååå spennende!!!

Jeg er 22, og sambo er 25.'
Vi venter vår første 26.06.06.
Vi bor i tromsø. [:)]

Hei! Jeg er 25 år, blir 26 år i februar, så da er jeg også en av dem som blir litt eldre når barnet kommer.
Er fra Kirstiansand men bor i Oslo. Venter mitt første barn og er kjempe spent. Vi er i lykkerus!!
Vi har termin 11 juni.
[:)]

Jeg rekker å bli 30 i april før jeg får min førstefødte, og har termin 28. juni. Faren rekker å bli 40 i mai.
Bor 3 mil utenfor Molde  [:)]

26år... men rekker fint å bli 27år før nurket kommer... SQUAT: Fikk du ta så tidlig UL siden du veit at det tvillinger allerede.. Gratulerer så mye med det[:D]

Hei Junibaby!
Har ikke vært inne på denne en stund. Jeg bor på Sunde. Hvor bor du da? Vi har faktisk termin på samme dag. Må forandre det inne på terminlisten. Der står det feil. Så spennende da!!Kanskje vi treffes på føden[:D]

Heisann! Eg e 27 år, men rekker bli 28 (mai) før eg har termin den 5 juni! Kommer fra Bergen og har en datter på 6 år fra før. Gleder oss kjempe mye til den nye babyen kommer!
E Helt ny her inne, så lurer på om noen kan forklare meg enkelt hvordan en får påå sånn banner (termin greie)??
[;)]

hei.. jeg er strax 23 og venter nr en i april!!! gleder oss masse..

Hei [:)] Jeg er 23 år og rekker å bli 24 år til vi får et barn. Er nå kjempe glad for at vi skal ha barn, var nemlig ikke helt planlagt, men kjempe koselig nå da!! [:D] Har termin den 29 Juni, er veldig spent og gruer livet av meg til fødseen... Men får vel ikke grue meg riktig enda.

jeg er 20.... ung jeg gitt i forhold til mange av dere andre.. men vi føler at tiden er inne for oss vo.. mannen er 22...

Hey.... Eg e ny her. Eg e 25, men klare å bli 26 før eg føder.
Eg he termin 11 juni. Glede oss kjempe masse[:D]
Bor på Jæren.

øy du har termin samme dag som meg du..jeg er 19 og blir 20før ungen blir født men har jo ei lita ei på 7mnd da..gleder meg så masse håper tid går fort!! akk nå er utralyd det store øyeblikket som jeg ikke skal på før rett etter nyttårsaften.

Jeg er 22 år.
Var 21 år da babyen ble laget, Men fant det ut noen dager etter at Jeg fyllte 22 År.
Er altså 22 år på terminen også.... [:D]

Jeg er 22år og gravid for første gang, spennende...

Hei! Jeg er 35, blir 36 i mars... har forløpig termin 18.juni, men tror den kommer til å endres på ultralyden 12.januar...[:)] tipper ny termin blir 23.juni. Dette er vårt barn nr.3 men like spennende å være gravid denne gangen som første gang, den eldste gutten vår blir 10år i august [:)]

Jeg er 24, men blir 25 i februar.. altså i god tid før lille knøtt kommer til verden... Er fra litt nord i trøndelagen... Er det flere trøndere her??

jeg blir 24 år i juli... og har termin 10 juni :)
bor like utfør stavanger.. på randaberg

Blir 32 i Juni (grøss og gru)
Har termin 28. Juni

Kathrine

Back
Topp