Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Jeg er 25 år, blir 26 år i februar, så da er jeg også en av dem som blir litt eldre når barnet kommer.
Er fra Kirstiansand men bor i Oslo. Venter mitt første barn og er kjempe spent. Vi er i lykkerus!!
Vi har termin 11 juni.
[:)]
26år... men rekker fint å bli 27år før nurket kommer... SQUAT: Fikk du ta så tidlig UL siden du veit at det tvillinger allerede.. Gratulerer så mye med det[:D]
Hei Junibaby!
Har ikke vært inne på denne en stund. Jeg bor på Sunde. Hvor bor du da? Vi har faktisk termin på samme dag. Må forandre det inne på terminlisten. Der står det feil. Så spennende da!!Kanskje vi treffes på føden[:D]
Heisann! Eg e 27 år, men rekker bli 28 (mai) før eg har termin den 5 juni! Kommer fra Bergen og har en datter på 6 år fra før. Gleder oss kjempe mye til den nye babyen kommer!
E Helt ny her inne, så lurer på om noen kan forklare meg enkelt hvordan en får påå sånn banner (termin greie)??
[;)]
Hei [:)] Jeg er 23 år og rekker å bli 24 år til vi får et barn. Er nå kjempe glad for at vi skal ha barn, var nemlig ikke helt planlagt, men kjempe koselig nå da!! [:D] Har termin den 29 Juni, er veldig spent og gruer livet av meg til fødseen... Men får vel ikke grue meg riktig enda.
øy du har termin samme dag som meg du..jeg er 19 og blir 20før ungen blir født men har jo ei lita ei på 7mnd da..gleder meg så masse håper tid går fort!! akk nå er utralyd det store øyeblikket som jeg ikke skal på før rett etter nyttårsaften.
Hei! Jeg er 35, blir 36 i mars... har forløpig termin 18.juni, men tror den kommer til å endres på ultralyden 12.januar...[:)] tipper ny termin blir 23.juni. Dette er vårt barn nr.3 men like spennende å være gravid denne gangen som første gang, den eldste gutten vår blir 10år i august [:)]