Hvor gamle er dere?

Er 26 år, og er gravid for første gang. Gleder meg. Foreløpig i følge terminkalkulatoren her så har jeg termin 7.juni

Nærbø bur eg på..
Kjeme opprinneli ifrå flekkefjord men he ein onkel m/fam i bergen (fana)

Du jere på te vanli då?

Er 29år og mamma for 2 gang.

er 21 no og venter min tredje. fikk min første da jeg var 18

jeg er 29 år(1976),bor i Porsgrunn,mistet2,men håper det går bra denne gang;)

Jeg er 29 år, er ikke fra Tropndheim, men en nabokommune:)

Og glemte å si at jeg har termin i slutten av juni[;)

Hey der[&:] Er 31 år, termin 1. juni. Kommer fra Skien .Sååå lenge til... Men tenk for en flott sommer vi får[8D] Tjo bing!! Nei, må bort på butikken å kjøpe potetgull eller noe. Mannen min er odd supporter oer på kamp i kveeld. Så jeg må kose meg bittelitte granne..

Jeg er 25. Har alltid tenkt at det er den perfekte alderen å få barn [:)]

Jeg er 24 år, men har rukket å bli 25 når nurket blir født i juni [:D] bor i Oslo, men har ikke flyttet sammen med kjæresten ennå.

Hei! Jeg er 25, å bor i nordland, å jeg rekker å bli 26 før bebissen kommer.
Det er første gang jeg er gravid, å vi gleder oss noe helt vanvittig.
Har termin 21. juni etter mine beregninger. Skal til lege i morgen...Blir spennende(aner jo ingenting om hva som skal skje der)[:D]
Lykke til allesammen[:)]

Hei, jeg er 23 år, rekker å bli 24 år før barnet kommer. Jeg er fra indre Ryfylke[:)]

jeg er 18 år fra bergen, venter min første...[:)]

hei!
vårt andre barn ble unnfanget omtrent på 30års dagen min, og jeg holder til i Hedmark

Hei,
Jeg er 33 år og gravid for første gang. Ny her er jeg også [:)]

Jeg er 24, men rekker å bli 25 før nurket kommer rundt 9 juni. Pappaen er 27 år.

Hei, er 33 år og blir 34 før jeg blir mamma for første gang.
Har termin 21. juni, men med tvillinger blir det nok litt tidligere.

hei=) er bare 17 men fyller 18 før barnet kommer=)

Hei! Jeg er 21 år (Blir 22 rett før termin) og bor i Stavanger. Jeg er 10 uker og 6 dager på vei, men alt er ennå fjernt. Har nesten ikke gått opp for meg enda! Gleder meg til første kontroll og til ultralyd!
Andre fra Stavanger området? Ser du "Angelinn" er. Nesten termin samme dag vi. Jeg har ca 5.juni.

Back
Topp