Hvor gamle er dere?

angelinn

Flørter med forumet
Hvor gamle er dere? Jeg er 23 år, men blir 24 før den lille blir født. Har foreløpig termin 3 juni og vi gleder oss KJEMPEMYE!! Tiden går tregt...

Forresten, noen andre fra Rogaland her? Jeg er egentlig fra Bergen, men bor i Stavanger med samboeren min.

Stor klem[:D]

[:)][:)]

Heisann! Jeg er 26 år om noen få små uker.. Skal til legen neste uke for å få vite temin, er veldig spent![:)]

Hei. Blir snart 28 år. Termin ca 25 juni.

24 år og fra stavanger og venter barn nummer 2 termnincirka 29juni...36 uker til![;)]

Hei!
Jeg er 26 (1979) og er gravid for første gang. Det er kjempespennende!!!![:D]
Lykke til!

Kathrine, 31 år, samboer, gravid i ca 4 uke, har en sønn på 10. Er fra Tromsø, men bor nå i Bærum [:D]

Hei Kathrine!

Jeg bor også i Bærum [;)]

Er 6+3 i dag.

Dette er spennende!!!

Så spennende da!!!

Kan jeg spørre hvor i Bærum?

Blommenholm her [:D]

Kathrine

Hei!

Jeg bor på Bærums Verk. Har ikke sagt det til alle enda, så man blir jo litt på vakt med å gi ut pers opplysninger i tilfelle noen kan snappe det opp og skjønne hvem jeg er :-) Men nå har vi fortalt det til nærmeste familie og nærmeste venner allerede så det er ikke så farlig.

skjønne det!

Jeg kjenner ikke så mange her, så det skal noe til for at noen vet hvem jeg er [:D]
Er ikke så kjent i området, men har sett skilt dit [:D]

Kathrine

Jeg er 31 år. Fikk førstemann da jeg var 28. Jeg håper på å få svar på onsdag om hvor langt jeg er på vei nå, og om alt ser greit ut....
Fra Tuppen

Er 25 år jeg,men rekker vel å bli 26 før den lille kommer rundt den 20. juni. Bor i Trondheim [:)] Flere derfra?

Jeg er 28 år, men rekker nok å bli 29 før babyen kommer, ca. 1 juni. Gleder meg!

Eg e 20 år.. førstegangsgravid og veldig spent..
Føler meg som en liten drittunge her med dere voksne..
men på jæren er det normalt å få barn tidlig.
(Gifta meg da jeg var 18)
Konservativt men vi liker det!
Noen flere fra Jæren?

Hei Limmaaa! Jeg er egentlig fra Bergen men bor i Stavanger.Hvor på Jæren er det du er fra da?

er 77 mod, og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. og at jeg har ett lite nurk i magen min[:D]

Er 27 år[:D]

22 år her sambo er 25
har termin 28/6 etter mine beregninger...
har ikke helt skjønt at jeg er gravid enda...men det kommer nok...
gleder meg masse

Jeg er 28 og førstegangsgravid :o) Termin 15. juni etter egne beregninger, 11. juni etter legens. Men det spiller ingen rolle, bare alt går bra og babyen kommer ut til slutt :o)

Back
Topp