Hvor gamle er dere?

Jeg er 34 og typen er 33. Dette er mitt andre barn. Fikk første når jeg var 24 :happy: Dette er typen min sitt første barn da :)
 
Er 26 år,fikk første når jeg var 19 år.
Termin i mai så er 27 år når nr 2 kommer å sambo 25:)
 
Jeg er 24 år og kjæresten er 30 år. Hverken han eller jeg har barn fra før, så dette er superstas:Heartpink
Fant ut for 2 dager siden at vi venter ei jente i mai:Heartpink

Vi har en MA fra tidligere i år så det er deilig å endelig kunne puste ut med at denne er sprell levende!
 
Jeg fylte 23 i november og samboer 32 i juli.

første jenta kom i august 2017 og denne gangen vil jeg være 23,5 når neste kommer. jente denne gangen også ❤️ Blir nesten 3 år i mellom ungene.
 
28, snart 29 år. Og dette er barn nr 3 :happy:
 
Vi er 38 begge to

Tredje barn, ved de to første var vi 30 og 33
 
Jeg er 31 nå og mannen min er 38 jeg har en sønn fra før som jeg fikk 2 mnd før jeg fylte 22. Mannen min har ingen fra før.
 
Vi er 38 begge to, og dette er mitt fjerde barn, hans første :happy: De tre gutta mine fikk jeg da jeg var 18, 22 og 24..
 
Jeg er 23 og mannen er 30. Begge sitt første barn, og vi gleder oss til å treffe prinsessa vår :Heartpink
 
Er 21 nå, men fyller 22 før lille kommer. Samboer er 24. Var 18 og 21 når storebror ble født :)
 
Jeg var 18 når jeg ble gravid med nr 1, 19 når han ble født.
24 år når jeg fikk nr 2, ble 25 et par uker etter hun ble født.
er nå 28, blir 29 når nr 3 blir født.

Alle har samme pappa og han er et år eldre enn meg ;)
 
Jeg er 28, mannen 33. Førstemann kom året jeg fylte 20. Nå kommer nr 2 året jeg fyller 29.
 
Jeg er 32 og min mann 38 når lille nå kommer I mai
Vi har en jente på 1,5 år sammen fra før.

Fra tidligere har jeg en sønn på 16 år som jeg fikk da jeg var 15 år.
Min mann har en datter på 12 fra før, som han fikk da han var 25 år.
 
Når gutten vår kommer i Mai har jeg akkurat blitt 35 og min mann 36. Første barn for oss begge.
Ganske spesielt etter å ha levd med beskjeden «du kan ikke få barn» i 12 år.
 
Back
Topp