Hvor gamle er dere?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Litt nysgjerrig her jeg ligger på sofaen.. gjennomsnittsalderen for å få barn har jo gått opp, så jeg er nysgjerrig på hvor gammel du og barnefar er? Og hvilket barn i rekken er dette? Hvor gammel var du da du fikk de andre barna? :)
 
Selv er jeg 33 når jeg nå venter mitt tredje barn - mannen er 37! Vi fikk vårt første barn da jeg var 22 og vårt andre da jeg var 28
 
Me er begge 32. Venter vårt fyrste barn no etter å ha vore prøvere i mange år.

klarte dere det selv, eller ble det prøverørs? Stor avstand mellom nr 1 og 2 hos oss fordi vi ikke fikk det til på egen hånd. Så både nr 2 og 3 er ivf hos oss - nr 3 er fryseforsøk :)
 
klarte dere det selv, eller ble det prøverørs? Stor avstand mellom nr 1 og 2 hos oss fordi vi ikke fikk det til på egen hånd. Så både nr 2 og 3 er ivf hos oss - nr 3 er fryseforsøk :)

Hadde akkurat starta med medisiner mtp prøverør, men så hadde eg klart å blitt spontant gravid rett før, så forsøket blei avbrutt:)
 
30 begge to, smabo blir 31 i januar, og jeg rekker akkurat å fylle 31 før lillebror kommer, håper jeg. Var 22 med første, og 29 med med nr 2.
 
Jeg er 27 år og han er 28. ☺️ Dette er andre barnet.
Første barnet fikk vi da jeg var 23 og han 24 ☺️
 
Hadde akkurat starta med medisiner mtp prøverør, men så hadde eg klart å blitt spontant gravid rett før, så forsøket blei avbrutt:)
Herlig når det skjer sånn da :) jeg tror egentlig jeg hadde blitt gravid spontant nå, men sykehuset ønsket ikke at vi prøvde selv etter mange SA og en utenfor livmor (hvor det ble hasteoperasjon ++)
 
Herlig når det skjer sånn da :) jeg tror egentlig jeg hadde blitt gravid spontant nå, men sykehuset ønsket ikke at vi prøvde selv etter mange SA og en utenfor livmor (hvor det ble hasteoperasjon ++)

Det var fantastisk at me klarte det på eigenhand:)

Ja, den skjønner eg. Greit at ein kan kontrollere det litt iallfall. Bra at det ordna seg for dykk tilslutt:Heartred
 
Vi har bursdag med 2 mnd mellomrom, så vi er jo egentlig like gamle. Men akkurat pr. nå er jeg 32 og han 31, vi venter barn nr. 3

Vi fikk vårt første barn da jeg var 27 og han 26 etter å ha vært prøvere i noen år. Vi var begge 29 da nr. 2 kom :)
 
Jeg ble 35 i september :) mannen min ble 40 i november :)


Jeg har 2 barn fra ett tidligere forhold, fikk de da jeg var 22 og 23 år.

Så har jeg 1 barn på 2,5 år sammen med den nye mannen min, han har ingen fra før. Vi har vært sammen i 4 år nå. Venter en liten gutt til i mai :)
 
Back
Topp