Hvor går grense til utroskap?

Jeg mener at om man flørter, så er det på en måte utroskap. Da har man et godt øye til den man flørter med, å da er det hadetbra herifra hvertfall. Er så sjalu av meg, og tilliten her bør ikke brytes en gang til!
Enig! Jeg er ikke sjalu, men mener fortsatt man ikke skal ha behov for å gjøre slik da

Chat, melding, unødvendig kontakt med motsatt kjønn man ikke har noe med annet enn for flørting og oppmerksomhet er for meg utroskap.

Det å flørte er jo ikke bra, det er jo forskjell på å være koselig/ hyggelig mot andre og det å flørte med andre, flørting har jo baktanker.

Jeg syns forsovidt det er hel greit å gi klemmer til det motsatte kjønn, og syns ikke det er et problem at mannen gir klemmer til sine venninner. Men nå stoler jeg på han da, og det bunner jo mye ut i hva vi er enige i og respekterer hvilke grenser den andre parten setter. Jeg vet at han hadde reagert på det hvis jeg satt på fanget til en annen man for eksempel, så jeg gjør ikke slik selv om jeg vet at jeg aldri kunne vert utro. (Edit: det han hadde reagert på her var st en annen fikk min oppmerksomhet, og ikke at jeg var på vei til å gjøre noe :) )

Jeg kjenner at det er vanskelig å svare på spørsmålet egentlig, for jeg vet hvordan min mann tenker og at han har satt meg på på den høyeste gullstolen og tanken om å gjøre noe slikt ligger bare ikke i han. Han har blitt såra før desverre, et kort forhold han hadde til ei før vi startet, jeg kan ikke forstå at noen kunne gjøre det mot han... Jeg har såpass respekt for han <3

Er man i et forhold, så burde man prate mye om slikt og være klare på grensene, og som sagt, hvorfor akseptere flørting? Man flørter jo kunn for 1 ting...

Last edited:
Det tenker jeg er viktig man blir enige om i forholdet , hva du og din partner synes er greit kan det være andre som ikke synes er greit.

Flørting er til en viss grad greit, men det må ikke gå for langt.
Helt enig! Man må sette grensen sammen :)

Når den andre parten gjør noe som er avtalt på forhånd at det ikke er greit. Det er viktig å snakke om ting å finne ut hvor grenser går!

kyssing,klining,seksuell tafsing, sex og sexcatte..

å flørte uskyldig er i mine øyne greit-smile,blunke osv ;)
gi en kamerat en god klem må også være lov.

Jeg er er åpen person og gir rett som det er både damer og menn en klem, nuss på skinnet hvis eg kjenner de godt

Enig i denne :)

Det som må holdes skjult for den andre er på en måte utroskap. Kroppskontakt i forskjellige former er utroskap. Chatting trenger ikke bety noe, men som oftest kan det lede til noe mer, da er det utroskap.

Av en eller annen grunn ser jeg på utroskap som en fysisk ting.. Men, såklart, er jo ikke greit å flørte via samtale eller snapchat, facebook, osv..

Når man begynner å skjule ting som chatting/texting osv er man på tynn is. Fysisk så er kyssing helt klart utroskap.

Hadde dere klart å være sammens med en fra feks England der de har kultur i å kysse venner.. I våres kultur blir d fort sett som utroskap..

Det han ikke han gjøre foran meg.
Men har hendt jeg også har sagt noe til han, da han er noe blind visstnok.

Så en gang på ei dame som prøvde seg. Og det var så grundig også med flørting og måtte bare ta på arma hans og full pakke. Hu har mann og barn. Da sa jeg fra til mannen at det var nok og vi gikk begge to. Han klarer jo ikke tyde sånt. Han ser bare en god samtale. Jeg er sjelden sjalu da. To ganger iløpet av 10 år.

Hadde dere klart å være sammens med en fra feks England der de har kultur i å kysse venner.. I våres kultur blir d fort sett som utroskap..

Hehe, nei jeg hadde nokk sagt ifra at jeg ikke likte det og han bare måtte snu den vanen ja ;) syns det går over grensen for hygiene også, ikke bare utroskap, for son sett er ikke dette utroskap når det er vanlig, men jeg hadde sagt ifra hvor lite delikat det er :)

Hehe, nei jeg hadde nokk sagt ifra at jeg ikke likte det og han bare måtte snu den vanen ja ;) syns det går over grensen for hygiene også, ikke bare utroskap, for son sett er ikke dette utroskap når det er vanlig, men jeg hadde sagt ifra hvor lite delikat det er :)
Slenger meg på den. Syns det høres en smule udelikat ut og holde på sånn.

Utroskap er for meg det man ikke vil at partneren skal se.
Evnt. det man ikke hadde tålt at partneren gjorde.

Så er det opp til hver enkelt hvor den grensen går, det er stor forskjell på hva folk tåler.

Back
Topp