Hvor går grense til utroskap?

kyssing,klining,seksuell tafsing, sex og sexcatte..

å flørte uskyldig er i mine øyne greit-smile,blunke osv ;)
gi en kamerat en god klem må også være lov.

Jeg er er åpen person og gir rett som det er både damer og menn en klem, nuss på skinnet hvis eg kjenner de godt

Det tenker jeg er viktig man blir enige om i forholdet , hva du og din partner synes er greit kan det være andre som ikke synes er greit.

Flørting er til en viss grad greit, men det må ikke gå for langt.

Jeg syns absolutt flørting, både live og på chat er utroskap. Men å være blid og hyggelig er selvfølgelig noe annet :-) gi klemmer er også greit, men ikke å sitte og kose liksom. Skal jo sies at min kjære ikke er typen til å flørte eller kose med folk, så hadde vel ikke skjedd uten baktanker :-P

Hvor grensen går er nok individuelt fra forhold til forhold.

Jeg sier grensen går der du ikke kan gjøre det du gjør foran øynene på din partner.

Uskyldig flørt syns jeg er ok, men ikke noe man trenger å drive åpenlyst med. I skriftlig format syns jeg det er vanskeligere å sette skillet til at det skal være vennskap med fleiping, så chatting med seksuelle undertoner eller flørtende tema syns jeg ikke er greit. Alt videre som kyssing, tafsing osv, er dermed utelukket.

Uskyldig flørt er ok. Teksting, dype samtaler, tafsing, kyssing sex osv er helt uakseptabelt.

Uskyldig flørt er ok. Teksting, dype samtaler, tafsing, kyssing sex osv er helt uakseptabelt.
Jeg er helt enig med deg! Sambo jobber i utelivsbransjen og blir sjekket opp. Flere ganger hver kveld. Han svarer jo med litt flørt og smil tilbake. Bryr meg ingenting om det.

Chat og snakk med seksuelt innhold om å gjøre det med hverandre er for langt. Flørting på tull er greit, flørting med interesse er for langt.
Sjefen min flørter med meg men vi er begge innforstått med at det kun er på tull og med mye ironi og sarkasme innblandet. Kjæresten min ler av oss og synes vi er morsomme.
Tror ikke han hadde syntes det var morsomt om vi ikke hadde hatt en sånn tone.

Klemmer er ok så lenge de ikke betyr mer enn vennskap. Lange klemmer med stryking og kosing er for langt.

Kyssing og tafse er definitivt over streken.

Alle har sin egen grense, og dessverre samsvarer kanskje ikke alltid begge sine grenser - og sånn oppstår problemene.

Jeg og samboer hadde mye problemer med dette i starten. Fra min side var jeg veldig sjalu av meg (hjalp ikke at vi hadde avstandsforhold), mens han er veldig sosial og fremstår som veldig flørtende. I tillegg er mange av hans venner single, med bylivet som medfulgte. Etter å ha slått opp 2 ganger, kranglet uendelig og hatt det vanskelig har han endelig fortstått hvor grensen min går.

Tidligere var jeg redd for at han skulle være utro, og jeg tok han i å chatte med ei annen jente om å møtes (hook-up) etter en krangel i fylla, mens jeg lå på badet å spøy. Dette var helt i begynnelsen av forholdet, men jeg sjekket stadig mobilen og facebook i månedene som fulgte. Felles har vært at alt har skjedd mens han har vært full, men her har han sluttet å drikke hver helg fordi det alltid ender i krangler. Vi hadde en episode for en stund tilbake, men kom sterkere tilbake føler jeg.

Han er på ingen måte perfekt nå, men han er 100 prosent klar over konsekvensene om han er utro. Da er det slutt, uansett om vi har barn sammen eller om det bare er oss å tenke på. For det tolererer jeg ikke, og kommer ikke til å tilgi.

Ting jeg ikke hadde følt jeg kunne fortalt til gubben hadde jeg regnet som utroskap/på kanten...

Hadde ikke likt som sambo flørtet med andre
Kryssing og mer er såklart utroskap men hadde han chattet med andre på en måte som var med enn vanlig vennskapelig hadde jeg sett på det som en type utroskap

Jeg mener at om man flørter, så er det på en måte utroskap. Da har man et godt øye til den man flørter med, å da er det hadetbra herifra hvertfall. Er så sjalu av meg, og tilliten her bør ikke brytes en gang til!

Back
Topp