Hvor "fort" ble dere gravide?

3 pp. Vi hadde i grunn gitt litt opp å bli gravide men så når vi minst ante det så ble tanta forsinket og en test var positiv :) Veldig ønsket og veldig velkommen :)
 
21 dager etter prevansjonsslutt 2 gang og 32 dager etter prevensjonsslutt 1 gang! Så på 1 og 2 pp
 
Sluttet på pilla, trodde det skulle ta lang tid.,jeg har gått på den i 10 år, å trodde kroppen trengte litt tid på seg, men ble gravid måneden etter:)
 
Med Nr 1 brukte jeg ikke noe prevensjon. Vi skulle ta det som det kom, men brukte hele 20 mnd før den satt. Nå så sluttet jeg på pilla i januar, men fant ut at jeg hadde pcos (cyster,svært uregelmessig mens,ingen eggeløsning etc) så jeg måtte få hjelp av gynekolog med tablett kur. premolut n piller for å få mensen pg pergotime piller for å få eggeløsning. Ble gravid på kur Nr 2 :)
 
Skulle stå at jeg sluttet på pilla i januar 2012 ;)
 
Tok siste p-sprøyte 1 februar, fikk regelmessiv mens i august og i november/desember satt spira :-D
 
første var ikke planlagt.. :) hadde en SA der jeg var blitt gravid samme mnd jeg droppa prevansjonen, gav litt opp.. men allerede før jeg fikk tanta tilbake var jeg gravid igjen :)
 
4 pp
 
vi prøvde igrunn ikke , men jeg gikk ikke på noe, fordi jeg slet veldig med en cyste, og da ble hele kroppen i ulage med ekstra hormoner:p var så fornøyd med at jeg hadde gått ned noen kg i slankingen min, og plutselig slo det meg at jeg burde ta en test! åh, der satt den vettu, tror jeg ble helt rød i ansiktet :p hehehe ( enda detta er nr 2 :p )
 
Med førstemann så var det på andre date, så langt ifra planlagt.. Vi bestemte oss for å holde sammen. Sluttet å amme da gutten var 4,5 mnd. 1.5mnd etterpå var jeg gravid, hatt mens bare en gang etter svangerskapet. Endte med SA. Tok nye 6mnd før spiren satt igjen. Vi har ikke planlagt å bli gravid igjen, men heller ikke prøvd å unngått det. Nå venter vi nr 2 å er godt gift :)
 
Alt for fort! :p
Første gang gikk kjapt. Men nr 2 hadde vi ikke rukket å begynne å prøve engang, hadde såvidt sluttet på pillen. Denne mistet vi, 2 uker etter utskraping var jeg gravid igjen :)
Denne siste var IKKE planlagt og fortsatt litt i sjokk...
Føler meg litt "snytt" som går glipp av prøvingen :p
 
Førstemann var ikke planlagt, var nyforelska, naiv og droppa prevansjon i fem uker pga en operasjon.
Andremann prøvde vi i ett år, mistet to ganger før han satt.
Tredje her prøvde vi absolutt ikke og jeg gikk på p-ring... Hadde bare mensen to ganger etter andremann ble født så blir tett ja
 
Her var det et hendig uhell, men et velkomment og etterlengtet barn blir det :)
 
Her ble det full klaff første gangen jeg møtte kjæresten :p Så absolutt ikke planlagt, men vi er overlykkelige begge to :)
 
Nr1: ikke planlagt. Gikk på pilla. :)
Nr2: bestemte oss for å prøve, men da var jeg allerede gravid. :p
Nr3: har gått på p-plaster OG hoppa av i svingen samtidig for å unngå graviditet. Hadde et lite uhell en gang, og spiren satt. :)
Prevensjon virker ikke på meg. Skal jeg unngå å bli gravid kan jeg ikke engang se på kjæresten i boxeren. :p
 
Slutta på pillen etter 10år, mnd etter var jeg gravid. 1PP! :)
 
Nr 1 og 2 satt på første forsøk, og denne lille var ikke planlagt. Kom som en overraskelse, men en gledelig en :)
 
Dere er så heldige som får det til selv ;-(
 
Back
Topp