Hvor "fort" ble dere gravide?

Plink

Glad i forumet
Her skjedde det før vi fikk sukk for oss. Med første ble jeg gravid på 4pp, med andre ble jeg gravid etter første mens etter førstemann ble født. Denne gang har jeg ikke hatt menstruasjon engang. Tok ut p-ringen, og vips - så var jeg gravid!

Hvor lenge prøvde dere før spiren satt? Eller var det i det hele tatt planlagt?
 
Jeg sluttet på p-pillen i april, men vi startet ikke prøvingen ordentlig før i september. Det var første gang jeg hadde positiv på e-test før jeg så testet positivt på g-test og var gravid! :D Veldig planlagt den lille i magen :)
 
2pp :)
 
Her var spira så absolutt planlagt men kom alikevel som en stor overraskelse. Jeg slutta på p-pilla i april 2011! Men det tok jo et år før jeg gikk til legen etter veldige magesmerter, hvor jeg fikk operasjon for å fjerne cyster og endometriose i august. Jeg gikk å venta på time for å sende inn søknad til prøverør da testen plutselig lyste positiv lille julaften! "lykke" Jeg undervurderte virkelig den psykiske delen med å ikke vite om man kan bli gravid eller ei, så nå går jeg virkelig å koser meg for hver dag!!! ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
9 pp denne gang... 1 pp med førstemann
 
Det tok veldig lang tid. Vi har "prøvd" i litt over 2 år, hadde nesten gitt opp å klare det på egenhånd.

Førstemann var ikke planlagt i det hele tatt, ble gravid når vi hadde vært sammen i 3 mnd.
 
Førstemann var ikke planlagt, men vi gjorde ingenting for å unngå det, vi hadde avstandsforhold og hadde vært sammen i 1 år og 10 mnd før jeg ble gravid (hadde bodd sammen ca 3 måneder når jeg ble gravid, var i praksis her hjemme).

Andremann prøvde vi ca 7 måneder, men jeg hadde ikke fått tilbake mensen etter førstemann da vi begynte å prøve, fikk den tilbake 2 måneder ut i prøvingen og sluttet ikke å amme før 2 måneder før jeg ble gravid.

Denne gangen ble jeg først gravid rett etter å ha fått tilbake mensen etter andremann, men mistet, denne spiren satt på 2 pp etter det :)

Føler meg utrolig heldig, gynekologen min mente det kunne bli vanskelig for meg å bli gravid pga veldig sjeldne eggløsninger, men nå har vi klart det uten hjelp 3 (4) ganger :)
 
Etter dødfødsel i mai ble jeg gravid igjen i juli men mistet i august. Gravid igjen i november. Så ble 4pp etter SA.
 
1.mann: på pilla:-0
2. Og 3. Mann: bestemte oss for å droppe prevensjon-fikk aldri mensen igjen

Jeg blir gjerne gravid av å se menn i undertøyet...:-D
 
5 pp brukte vi..
 
Vel, her kom det som en overraskelse. Var kun en veldig liten teoretisk mulighet for å bli gravid den dagen da det var fire eller fem dager før EL. Utrolig glad for at det skjedde, men kom som et sjokk. Har nære venner som har prøvd veldig lenge og forsår at det kan bli en veldig tøff tid for parforholdet!
 
Var ikke planlagt, ble gravid ved en liten "feil". Tok angrepille dagen etter, men hjalp ikke.
H*n er velkommen i familien og vi gleder oss masse :)
 
Førstemann brukte vi 16 måneder på, siden mannen har hatt testikkelkreft og dermed hadde liten sjans å få barn uten hjelp, når vi sendte henvisning så satt han. Denne gangen satt det på første forsøk så vi er litt i sjokk:)
 
Sluttet på p piller fordi jeg var så utrolig humørsyk , jeg orket ikke mer "konflikter" pga mitt humør. Vi brukte regnfrakk et par ganger, meeen .. Så sa gubben at vi bare kunne droppe den og se hva som skjedde. VIPS! Første "forsøk"..
 
Back
Topp