Hvor får man kjøpt tørre engangskluter?

Fikk 5 for 50kr på apoteket i dag :-) var visst tomme for våtservietter så da hadde di ekstra tilbud på di andre :-)

Mener europris har også:)

Litt off topic, men pleier dere å ha dem oppi en tett boks og fylle på med vann, eller bare fukte dem etterhvert som dere bruker dem? Maaange år siden jeg var småbarnsmor, merker jeg må finne ut av ting og tar før baby melder sin ankomst. :p

Litt off topic, men pleier dere å ha dem oppi en tett boks og fylle på med vann, eller bare fukte dem etterhvert som dere bruker dem? Maaange år siden jeg var småbarnsmor, merker jeg må finne ut av ting og tar før baby melder sin ankomst. :p
Jeg fuktet dem etter hvert:)

Vi kjøper på apoteket.. Slike store kompress.. :) Engangspapirkluter syns jeg vasker dårlig.. :o

Fukter dem etter hvert.. :) Hadde faktisk ikke tenkt på det med tett boks og fylle på vann.. Det hadde jo vært bedre ennvåtservietter! :)

Fukter dem etter hvert.. :) Hadde faktisk ikke tenkt på det med tett boks og fylle på vann.. Det hadde jo vært bedre ennvåtservietter! :)
Enig! Har ikke tenkt på det jeg heller.

Ja, gjorde det når jentungen var liten. Da brukte jeg vanlige vaskekluter hjemme, men hadde en liten boks med sånne engangskluter og vann til å ha med når vi skulle ut.
Visste bare ikke om folk hadde en lurere måte å gjøre det på. :p

Ja, gjorde det når jentungen var liten. Da brukte jeg vanlige vaskekluter hjemme, men hadde en liten boks med sånne engangskluter og vann til å ha med når vi skulle ut.
Visste bare ikke om folk hadde en lurere måte å gjøre det på. :p
Det er jo genialt!
Må ordne med en slik boks i morgen.. :)

Disse bruker vi og er veldig fornøyde! Jeg syns de minner om den samme myke kvaliteten som på de man får kjøpt på apotek. Libero, pampers osv er som å bruke papp :eek:

Dem bruker jeg under stumpen for å unngå bæsj på stellebordet.

De fra kiwi er helt grei :)

Lager en porsjon hver kveld med litt babyolje og vann og lar det trekke gjennom natten.

Back
Topp