Hvor får man kjøpt tørre engangskluter?

De har noen på europris også, koster 20 kr for 100 stk. :-)

Mesoft som du får kjøpt på apotek er ikke dyre, tror de koster 10-15kr for 100stk. Akkurat samme type som Vidi og den de har på Kiwi etc.

Mesoft som du får kjøpt på apotek er ikke dyre, tror de koster 10-15kr for 100stk. Akkurat samme type som Vidi og den de har på Kiwi etc.

Er ikke mesoft litt "grovere" enn vidi??

Libero tørrkluter fåes kjøpt på alle dagligvareforretninger.
Står sammen med såper, bleier osv til baby. Er 50 i en pakke. Og koster 29 kr (sånn ca)

Bortsett fra på apotek, de er urimelig dyre.
Jeg har kjøpt på Rimi en gang, men vi har ikke den i nærheten lengre.
Vitus apotek har noen til 20kr, de er kjempe gode og en av de billigste jeg har sett. Orange pakke av merket Vidi. Hvis ikke så har Kiwi Unik sin til 23kr tror jeg. Samme på meny :)

Rimi har egen type, i megapakke som er ganske billig. De er ok hvis du skal vaske med dem da de blir mye når de er fuktet. Men vi liker Kiwi (meny) sine best :)

Libero tørrkluter fåes kjøpt på alle dagligvareforretninger.
Står sammen med såper, bleier osv til baby. Er 50 i en pakke. Og koster 29 kr (sånn ca)
Disse bruker vi. Og jeg synes det er de beste. God størrelse på "kluten" slik at man bruker ikke mange "kluter" til hvert skift så pakka varer lenge. :) og ikke revner de så fort heller. :)

Kjøper på apoteket :)

Jeg kjøper 5 pk for 100 på apoteket. Knallgode til å tørke snørrete nese når baby er forkjøla også...papir blir så hardt...

Back
Topp