Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvor mange det er i pakken?Barnas hus. Ca 50 kr for en stor pakke, og jeg synes de er kjempemye bedre enn apotekets![]()
Hm, har aldri sett dem på rema. Får spørre betjeningen neste gang.Kjøpte på rema jeg. Husker ikke hva de heta. Er en stund siden da. Men alltid på rema. Og de var billige husker jeg
Er ei stund siden altså. Er noen år siden jeg hadde bleiebarn da. Så kan jo være de ikke har merHm, har aldri sett dem på rema. Får spørre betjeningen neste gang.![]()
200. Ser det står 59 kr på nettbutikken nå. De er tykkere enn apotekets, og lettere å bruke.Vet du hvor mange det er i pakken?
Bortsett fra på apotek, de er urimelig dyre.
Jeg har kjøpt på Rimi en gang, men vi har ikke den i nærheten lengre.
Hm, har aldri sett dem på rema. Får spørre betjeningen neste gang.![]()
Meny har disse også
Vitus har jo 5 pk for 200. Synes ikke det er så dyrt. Er jo 100 i hver.
Er 4 år siden jeg brukte. Men de har tydeligvis ikke bedret seg de andre enda.Disse bruker vi og er veldig fornøyde! Jeg syns de minner om den samme myke kvaliteten som på de man får kjøpt på apotek. Libero, pampers osv er som å bruke papp![]()
Hele norgesgruppen har de nokMeny har disse også![]()
Det er 5 pakker for 100 kr og det er 100 stk i en pakke. De er kjempegode å bruke. De heter vidi engangskluterEller er det 5 for 100? Lurer på om det er det.