Hvor får grensen dere

Så lang har jeg ikke tatt, så håper jeg at det fortsetter :)

JEG TAR!

Jeg sliter med migrene, og paracet er det eneste jeg får lov til å ta, så det tar jeg!

Mitt værste mareritt er å ligge å vri meg i migrenesmerter og ikke kunne få ta noe mot det. Da er det bedre at jeg tar et par paracet og kan dempe hodepinen før det utvikler seg.
Og det fungerer jo som regel.

Sniker fra mars, og signerer denne. 2paracet pga pga migrene idag. :(

ved behov :)

Sniker fra mars, og signerer denne. 2paracet pga pga migrene idag. :(

Usj, skjønner hvordan du har det :-(
Har du prøvd magnesium?
Jeg har som nevnt gått på det noen få uker nå, og merker allerede bedring!! Jeg har vært enormt plaget av migrene dette svangerskapet :((

JEG TAR!

Jeg sliter med migrene, og paracet er det eneste jeg får lov til å ta, så det tar jeg!

Mitt værste mareritt er å ligge å vri meg i migrenesmerter og ikke kunne få ta noe mot det. Da er det bedre at jeg tar et par paracet og kan dempe hodepinen før det utvikler seg.
Og det fungerer jo som regel.
Jeg fikk skrevet ut paraglin forte av nevrologen å ta når jeg kjenner jeg begynner å få migreneanfall. Paracet fungerer ikke mot migrene for meg :(
Sliter med kronisk hodepine og migrene under svangerskap, men bare lett plaget i ikke-gravid tilstand. Gleder meg til ungen kommer ut!
Nå lever jeg ett liv i slow motion med godt kosthold, mye frisk luft, søvn og hvile for å holde anfallene unna. Besøker også kiropraktor jevnlig for å holde kroppen spenningsfri og gjør mye øvelser for å holde bekken, nakke og skuldre "i form".

Prøver å unngå å ta.ikke tatt noen så langt men gått på antibiotika skrevet ut av lege..

Tok en paracet da jeg hadde influensa i slutten av første trimester. Tok på natta for å få sove, hadde så vondt i kroppen. Feber er noe herk.

Last edited:
Terskelen for og ta Paracet er høg. Tar ikkje med mindre det er heilt nødvendig. Hadde øyreverk forrige veke, då tok eg.

Jeg har helt angst for alt som heter medikamenter under graviditet men måtte ty til paracet i helgen da jeg lå og hyl grein hele natta pga hodepine og greier ikke holde mobilen og bare skalv. Håper jeg slipper og ta det noe mer :)

Jeg har sluppet unna situasjoner hvor jeg har måttet ta en avgjørelse. Er generelt ikke glad i piller. så om jeg først tar, så er det innenfor uansett.

Back
Topp