Jeg ser ikke det skjulte forumet vårt, er jeg kastet ut? Buhu 
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har plutselig heller ikke tilgang, og jeg har nettopp postet der og skrevet meg opp i den tråden...
Jeg vil minne om at man må minimum ha 10 innlegg over 30 dager for å kunne være medlem i den skjulte gruppen.
Det holder ikke med å notere seg opp i en tråd.
Når det er sagt, så er det ikke jeg som har hatt ansvaret for å rydde der inne![]()
Det står at du har tilgang! Er du på appen eller data?Ser heller ikke den skjulte gruppen...
Skal være 10 innlegg på mia for å ha tilgang, så da nytter det ikke å ha f.eks. 20 på åpentHar du mistet tilgangen men oppfyller kravene så er det vel bare å si ifra i den tråden om at man ønsker tilgang
Det var en sånn "Vil du fortsette å ha tilgang her så lag lyd i denne tråden" tråd der inne.
Man kan jo ha vært aktiv nok på "utsiden" av mia og dermed oppfylt kravene men allikevel mistet tilgangen.
Men tror ikke det er værre enn å be om tilgang igjenDet var nok for å rydde litt
![]()
Da kan det være det hjelper å logge inn og ut igjen! Men det er jo en risk å ta det også, da appen henger seg opp HELETIDEN!!!Appen, skal sjekke via data..
Det var en enkel måte å gjøre det på denne gangen, da det ikke var blitt rensket opp i den gruppen siden vi opprettet den. Men det blir ikke gjort på den måten flere ganger. Flere av de som hadde tilgang er personer jeg ikke kjente igjen navnene på engang! Å personlig syntes jeg også det er ekkelt at sååå mange som man ikke hører noe fra har tilgang!Kriteriet for å være medlem på skjult forum er som nevnt: mer enn 10 innlegg de siste 30 dagene.
Så denne måten å rense ut på følger nå egentlig ikke reglene da mange som noterte seg opp på den berømte opptellingstråden ikke har vært innom på lenge, flere skriver til og med at de ikke er aktive en gang. Og alle disse har fått bli, mens flere som faktisk oppfyller kravet om mer enn 10 innlegg pr. siste 30 dager har blitt kastet ut fordi de ikke fikk med seg den nevnte tråden.
Tenker det får gå nå, men syns absolutt at man fra nå av kan følge kravene og at de som ikke er aktive blir slettet, det er vel for en grunn at reglene er slik. Og nå begynner vi jo å få våre små snart og vi ser at vi som er aktive på M.I.A. deler en del private bilder. Jeg syns selv det var litt ekkelt å bli kastet ut derfra og miste kontroll over bildene og info som jeg har delt der.
Det var en enkel måte å gjøre det på denne gangen, da det ikke var blitt rensket opp i den gruppen siden vi opprettet den. Men det blir ikke gjort på den måten flere ganger. Flere av de som hadde tilgang er personer jeg ikke kjente igjen navnene på engang! Å personlig syntes jeg også det er ekkelt at sååå mange som man ikke hører noe fra har tilgang!