Hvor er M.I.A.?

BareEnMamma

Glad i forumet
*MIA*
Jeg ser ikke det skjulte forumet vårt, er jeg kastet ut? Buhu :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet at det har vært en opprydding der inne nå. Er visse krav til aktivitet der inne, så kan jo være derfor ;)

Det er jo ikke lenge siden jeg postet noe der så det var rart :/

Veit det var en slik 'hvem er her' tråd for litt siden, veit ikke om du fikk med deg den? Mulig de som ikke svart ble 'kastet ut'
Men er sikkert mulig å få tilgang igjen :-)

Ja var visst noe sånn :) Jeg var sikker på at jeg hadde skrevet meg opp på den ganske tidlig, men nå ble jeg jo usikker. Appen på mobilen har vært litt ustabil etter at den ble oppdatert så mulig det forklarer.

Jeg har plutselig heller ikke tilgang, og jeg har nettopp postet der og skrevet meg opp i den tråden...

Jeg vil minne om at man må minimum ha 10 innlegg over 30 dager for å kunne være medlem i den skjulte gruppen.
Det holder ikke med å notere seg opp i en tråd.

Når det er sagt, så er det ikke jeg som har hatt ansvaret for å rydde der inne :)

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde mer enn 10 innlegg der de siste 30 dagene, kanskje jeg tar feil. Men jeg fikk uansett opplyst at det var alle som ikke skrev seg opp på den nevnte tråden som ble slettet. Så da kan flere som har vært aktive nok etter reglene ha bli slettet likevel, pga de ikke noterte seg opp på tråden, det er jo litt kjipt :/

I tillegg til at jeg så at mange som ikke har vært innom på flere måneder noterte seg opp på den tråden. Litt urettferdig hvis de fikk bli uten å ha vært aktive på lenge.

Har du mistet tilgangen men oppfyller kravene så er det vel bare å si ifra i den tråden om at man ønsker tilgang :)

Det var en sånn "Vil du fortsette å ha tilgang her så lag lyd i denne tråden" tråd der inne.
Man kan jo ha vært aktiv nok på "utsiden" av mia og dermed oppfylt kravene men allikevel mistet tilgangen.

Men tror ikke det er værre enn å be om tilgang igjen ;) Det var nok for å rydde litt ;)

Har du mistet tilgangen men oppfyller kravene så er det vel bare å si ifra i den tråden om at man ønsker tilgang :)

Det var en sånn "Vil du fortsette å ha tilgang her så lag lyd i denne tråden" tråd der inne.
Man kan jo ha vært aktiv nok på "utsiden" av mia og dermed oppfylt kravene men allikevel mistet tilgangen.

Men tror ikke det er værre enn å be om tilgang igjen ;) Det var nok for å rydde litt ;)
Skal være 10 innlegg på mia for å ha tilgang, så da nytter det ikke å ha f.eks. 20 på åpent;)

Appen, skal sjekke via data..
Da kan det være det hjelper å logge inn og ut igjen! Men det er jo en risk å ta det også, da appen henger seg opp HELETIDEN!!! O.o :P

Kriteriet for å være medlem på skjult forum er som nevnt: mer enn 10 innlegg de siste 30 dagene.

Så denne måten å rense ut på følger nå egentlig ikke reglene da mange som noterte seg opp på den berømte opptellingstråden ikke har vært innom på lenge, flere skriver til og med at de ikke er aktive en gang. Og alle disse har fått bli, mens flere som faktisk oppfyller kravet om mer enn 10 innlegg pr. siste 30 dager har blitt kastet ut fordi de ikke fikk med seg den nevnte tråden.

Tenker det får gå nå, men syns absolutt at man fra nå av kan følge kravene og at de som ikke er aktive blir slettet, det er vel for en grunn at reglene er slik. Og nå begynner vi jo å få våre små snart og vi ser at vi som er aktive på M.I.A. deler en del private bilder. Jeg syns selv det var litt ekkelt å bli kastet ut derfra og miste kontroll over bildene og info som jeg har delt der.

Kriteriet for å være medlem på skjult forum er som nevnt: mer enn 10 innlegg de siste 30 dagene.

Så denne måten å rense ut på følger nå egentlig ikke reglene da mange som noterte seg opp på den berømte opptellingstråden ikke har vært innom på lenge, flere skriver til og med at de ikke er aktive en gang. Og alle disse har fått bli, mens flere som faktisk oppfyller kravet om mer enn 10 innlegg pr. siste 30 dager har blitt kastet ut fordi de ikke fikk med seg den nevnte tråden.

Tenker det får gå nå, men syns absolutt at man fra nå av kan følge kravene og at de som ikke er aktive blir slettet, det er vel for en grunn at reglene er slik. Og nå begynner vi jo å få våre små snart og vi ser at vi som er aktive på M.I.A. deler en del private bilder. Jeg syns selv det var litt ekkelt å bli kastet ut derfra og miste kontroll over bildene og info som jeg har delt der.

Det var en enkel måte å gjøre det på denne gangen, da det ikke var blitt rensket opp i den gruppen siden vi opprettet den. Men det blir ikke gjort på den måten flere ganger. Flere av de som hadde tilgang er personer jeg ikke kjente igjen navnene på engang! Å personlig syntes jeg også det er ekkelt at sååå mange som man ikke hører noe fra har tilgang!

Det var en enkel måte å gjøre det på denne gangen, da det ikke var blitt rensket opp i den gruppen siden vi opprettet den. Men det blir ikke gjort på den måten flere ganger. Flere av de som hadde tilgang er personer jeg ikke kjente igjen navnene på engang! Å personlig syntes jeg også det er ekkelt at sååå mange som man ikke hører noe fra har tilgang!

Ja, det er absolutt forståelig at det ble gjort på den måten! Syns det var superfint å få ryddet litt, føles tryggere å dele nå :) Og så syns jeg det er veldig fint å vite at det vil være litt mer "kontroll" fremover ;)

Det eneste jeg syns er litt kjipt kanskje er at flere som fikk bli ikke kommer til å være aktive, virker som mange bare var innom for å føre seg opp på tråden for å ikke miste tilgang. Men så vil vel de også bli renset ut etterhvert :)

Det er lettere å rense ut nå som halvparten er slettet! De som ikke er aktive men fortsatt er der nå, vil forhåpentligvis bli mer aktive når babisene er kommet, da er det ihvertfall et trygt sted å dele bilder :)

Back
Topp