SnuppaogLillebror
Forumet er livet
her er jeg :) men har lite tid å bruke på forumet nå :S lillegutt krever mer og vi er mye ute med storesøster...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slumpesara skrev:Jeg er her!!første barn på vei skrev:
Skal begynne å jobbe om 14 dager så jeg kjenner at depresjonen tar meg litt.. ville så gjerne være hjemme med lille litt til.. men pappa`n skal ha permisjonen sin han også og det unner jeg han virkelig! ellers vet jeg faktisk ikke om jeg fortsatt har spire i magen eller om jeg har en spontanabort.. var hos legen i dag og testet forsatt positiv og tok en blodprøve vi sendte inn. Nå må jeg bare vente å se men har blødninger og mensensmerter så er veldig usikker... ikke stas...
Huff da, det hørtes ikke noe bra ut......får håpe det er helt uskyldig og at den lille spiren har tenkt å holde seg på plass! Det er kanskje for tidlig med ultralyd? Sender deg uansett en god klem og masse lykkeønskninger
![]()
Og her er jeg! :)LilleSkattenVår skrev:
Akkurat "fått tømt" huset etter tupperware-selskap, brukt penger jeg ikke har nå ja =)
Ellers har vel helst nettbruken gått litt ned i takt med det NYDELIGE været som vi har for tiden -må passe på å nyte det mens det er her! Du skal se, det er nok dette som blir sommeren i år ja :p
Enn du da Slumpesara, hvordan går det med jobbingen? :)
"Heldigvis" kan man si at det har vært så stille her inne på bv, så jeg har fått konsentrert meg
Og, ikke minst, følte meg mye mer trygg på veiledning i mor&barn hylla hehe erfaren mamma nå vettu! 
Jeg er her
Lurer på om vi må planlegge dette landstreffet snart jeg, før alt for mange forsvinner fra forumet... Har blitt stille her inne ja.
Joda, det går fint vettu! Begynner å se enden på det nå, selv om det har vært litt kjipt å sitte så mye med word-redigering inne i finværetSlumpesara skrev:
"Heldigvis" kan man si at det har vært så stille her inne på bv, så jeg har fått konsentrert meg
![]()
Men i neste uke skal jeg ut i den virkelige verden igjen, på den vanlige jobben min. Hadde 3 "prøvedager" på jobb i forrige uke, og det gikk fint! Overraskende nok slo autopiloten inn, hadde ikke glemt så altfor mye og hurtigtastene i fp satt i fingrene fortsatt hahaOg, ikke minst, følte meg mye mer trygg på veiledning i mor&barn hylla hehe erfaren mamma nå vettu!
Nyt været fortsatt, dette er en herlig tid! I tillegg SÅ morsomt å ta med småttisene ut på gresset hvor de kan boltre seg fritt

I'm not alooooone!