Hvor er du...

Slumpesara skrev:
første barn på vei skrev:
Jeg er her!!
Skal begynne å jobbe om 14 dager så jeg kjenner at depresjonen tar meg litt.. ville så gjerne være hjemme med lille litt til.. men pappa`n skal ha permisjonen sin han også og det unner jeg han virkelig! ellers vet jeg faktisk ikke om jeg fortsatt har spire i magen eller om jeg har en spontanabort.. var hos legen i dag og testet forsatt positiv og tok en blodprøve vi sendte inn. Nå må jeg bare vente å se men har blødninger og mensensmerter så er veldig usikker... ikke stas...

Huff da, det hørtes ikke noe bra ut  emoticon ......får håpe det er helt uskyldig og at den lille spiren har tenkt å holde seg på plass! Det er kanskje for tidlig med ultralyd? Sender deg uansett en god klem og masse lykkeønskninger emoticon  

Tusen takk, så koselig å få en klem hihi og gode ord!! klem tilbake til deg!!!

Hei hei alle sammen!!

Jeg er fortsatt her og kikker innom når lille ollebolle sover eller klarer å leke litt på egenhånd!

I dag skal vi nok ta oss en lengre trilletur og ellers slappe av litt hjemme! :)

Men strever fortsatt litt med forumet da alt er litt tregt og jeg ikke alltid kommer inn o.l.

Ha en fin fin dag!

LilleSkattenVår skrev:
Og her er jeg! :)

Akkurat "fått tømt" huset etter tupperware-selskap, brukt penger jeg ikke har nå ja =)

Ellers har vel helst nettbruken gått litt ned i takt med det NYDELIGE været som vi har for tiden -må passe på å nyte det mens det er her! Du skal se, det er nok dette som blir sommeren i år ja :p

Enn du da Slumpesara, hvordan går det med jobbingen? :)

Joda, det går fint vettu! Begynner å se enden på det nå, selv om det har vært litt kjipt å sitte så mye med word-redigering inne i finværet emoticon  "Heldigvis" kan man si at det har vært så stille her inne på bv, så jeg har fått konsentrert meg emoticon

Men i neste uke skal jeg ut i den virkelige verden igjen, på den vanlige jobben min. Hadde 3 "prøvedager" på jobb i forrige uke, og det gikk fint! Overraskende nok slo autopiloten inn, hadde ikke glemt så altfor mye og hurtigtastene i fp satt i fingrene fortsatt hahaemoticon  Og, ikke minst, følte meg mye mer trygg på veiledning i mor&barn hylla hehe erfaren mamma nå vettu!

Nyt været fortsatt, dette er en herlig tid! I tillegg SÅ morsomt å ta med småttisene ut på gresset hvor de kan boltre seg fritt emoticon

Jeg er her emoticon

Lurer på om vi må planlegge dette landstreffet snart jeg, før alt for mange forsvinner fra forumet... Har blitt stille her inne ja.

Hei, her er jeg emoticon

Vi har vært lite inne , må nyte finværet mens det er her :)
Ordner litt i hagen osv.. Også har vi vært å besøkt venner, familie.. :))

Og jeg er ikke så veldig glad i det nye forumet, så kommer nok ikke til å være så mye inne her.
Dessuten krever lillegutt mer og mer for hver dag :)) 

Hei, her er jeg emoticon

Vi har vært lite inne , må nyte finværet mens det er her :)
Ordner litt i hagen osv.. Også har vi vært å besøkt venner, familie.. :))

Og jeg er ikke så veldig glad i det nye forumet, så kommer nok ikke til å være så mye inne her.
Dessuten krever lillegutt mer og mer for hver dag :)) 

Jeg er her.. Titter hvertfall innom en gang iblant. Men er mye ute om dagene siden det er så fint vær. MÅ nyte det etter en lang og kald vinter.

Slumpesara skrev:

Joda, det går fint vettu! Begynner å se enden på det nå, selv om det har vært litt kjipt å sitte så mye med word-redigering inne i finværet emoticon  "Heldigvis" kan man si at det har vært så stille her inne på bv, så jeg har fått konsentrert meg emoticon

Men i neste uke skal jeg ut i den virkelige verden igjen, på den vanlige jobben min. Hadde 3 "prøvedager" på jobb i forrige uke, og det gikk fint! Overraskende nok slo autopiloten inn, hadde ikke glemt så altfor mye og hurtigtastene i fp satt i fingrene fortsatt hahaemoticon  Og, ikke minst, følte meg mye mer trygg på veiledning i mor&barn hylla hehe erfaren mamma nå vettu!

Nyt været fortsatt, dette er en herlig tid! I tillegg SÅ morsomt å ta med småttisene ut på gresset hvor de kan boltre seg fritt emoticon

Ja det er sikkert og visst, har fått en del ekstra kilo med kunnskap i sekken nå ja hehe :)

Og så bra at det gikk greit med fp, rart hva som ligger i fingrene etter så lang tid! emoticon

HEI   her er jeg..=)
svippa fort innom i går og har hatt "hvor er du, her er jeg.." på hjernen helt sidenemoticon

vi har det bare bra, nyter de fine solfylte dagene, prøve og få orden inne og ute til sommeren, men det er ikke lett når man bare vil være ute og kose seg..emoticon

Nå er endelig jeg kommet inn og. ser det er forbedringer her hvertfall. Sweetsmuuud! emoticon

Her går det i kos og turer medLeandern, jobb,trening.Vært mye besøk hos venner og familie i det siste. Så vi bare koser oss. :)

Jeg er her!! :)

Har faktisk jobbet litt de siste to ukene! Det har vert noen hektiske uker, så er glad jeg bare skal jobbe 3 dager til før det er tilbake til permisjonen :D

Im here! Drikker te, ser tv, slækkærn ;)

Jeg er også her. Har slitt VELDIG med å komme meg inn på det nye forumet, men er endelig inne og foreløpig godt fornøyd med den nye looken.

hei! emoticon

Er her innimellom jeg ogsåå emoticon
Men blir bare mindre og mindre.. Har jo ingenting å si heller for det er jo nesten ingen nye tråder lenger heller  :-P

Nå stresser jeg med å planlegge ferien som starter om 5 dager.. DA skal vi vekk i 3 uker til Espana.. GLEDER MEG SÅ SYKT TIL Å FÅ FARGE PÅ KROPPEN!!!!!

JUHUUUU!!! Jeg teller 30 fantastiske septembermammaer som fortsatt er her!

emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon

Det er utrolig bra, og tror enda det er noen som ikke har meldt sin tilstedeværelse her hehe
Men da fikk jeg iallfall avkreftet min mistanke om at det bare var jeg og et par til som satt og nerdet her inne, og flott er jo det! emoticon I'm not alooooone!

Og utrolig koselig å få en liten oppdatering på hverdagen deres jenter!

Jeg er her, men tiden strekker plutselig ikke til lenger med en veldig aktiv baby i hus emoticon
Her går det i turer, leking, litt reising og bryllupsplanlegging..

er innom av og til, men blir mest "sniking".....

På jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100% lærer i ungdomskolen... Jadda...;)

Er så sliten nå at jeg så vidt får sjekka mail og facebook... Sov fra 7 til 7 natt til igår. Baste sover fortsatt ikke hele netter, så det tar litt på...

Back
Topp