Hvor er du...

Slumpesara

Forelsket i forumet
....her er jeg!
Synger du? Det gjør jeg!
Heisann hoppsann fallerallera, de fløy omkring mellom trærne

emoticon

Hvem er det som er her inne om dagen da? Det lurer jeg på....nå ser vi jo ikke hvem som er innlogget lenger, og aktiviteten er jo heller laber . Kanskje pga påske, vårsola, nytt forum? Ikke vet jeg...

Så på denne siden syns jeg alle som er innom SKAL si:

HEI-her er jeg!!

I tillegg til: om du har det bra, hva du bedriver dagene med osvosv
emoticon

KOM IGJEN!!! emoticon

Jeg er her! :) Vi har vært mye ute idag, stelt i hagen, raka løv, og så har snuppa huska for første gang + fått 2 tenner på 2 dager :)

Jeg er her, og gir deg en klem=)

Jeg er her, litt ihvertfall! Frister mye mer å være aktiv i den virkelige verden nå som været er så nyyyydelig!!!!

Dessuten så har jeg det travelt med lesing til eksamen, bare litt over 2 TO uker igjen!!!emoticon emoticon

Aaaaaaaaaaaaaangst!!!! Føler meg litt clueless, men håper det går greit med en heftig lese innspurt! emoticon

Men sånn ellers så har vi det helt topp! Runa er frisk og rask og knekker nye koder nesten hver dag! emoticon

Hei! her er jeg!emoticon

hmmm..va driver jeg me om dagen da.....hehe..blir jo til å være en del ute,gå tur,sykle å sånn.Va jo på treff hos E&R igår,va så koselig atte!

Åsså går jeg å gleder meg til de to kommende helgene. Denne helgen skal vi hilse på bror og samboeren hans i Sverige. Helgen etter skal vi dra (med dem da også) til Stockholm å bo på hotell, SHOPPEemoticon ,spise godt, og gå ut å sjekke byen litt på kvelden åsså velemoticon  Jessica skal sove hos bestemoren sin da,så d blir første alene/kjærestetid for oss siden hun kom...kommer nok til å saaaaaavne henne heeele tiden!

Hei her er jeg...

Jeg er trøtt :P vasker klær og styrer med små-hyper baby som har sååå lyst å krabbe :)

Trist at det er så stille her, men jeg skjønner det godt for forumet har blitt helt tullete... gleder meg til de er ferdige med å fikse det :)

Her er jeg, god dag god dag god dag :)I morra begynner pappaen permisjonen sin og siden jeg ikke har noe jobb så skal vi gå hjemme sammen :) Det betyr mange kaffe besøk hos venninner :):):)

Her er jeg :) 
Holder på å styre ute i hage, lage platting og gjerde! Så den lille tiden jeg tilbringer inne, bruker jeg på å lage mat, GI mat ;), rydde, vaske og tralle :)
Lite BV gitt! 

But I`ll be back! 

Mye ute på turer, å på gården vår på heia..

Savner gamle forumet, forvirrans detta......

Hei hei, er innom jeg å...

Jeg har starta å jobbe igjen så blir ikke mye tid til å henge her. Pluss at været er så fint så er mye ute med Lucas emoticon

I dag har vi hatt en veldig hard dag med mye suttring, hyling og "jeg vil ikke". Ikke ville han ha noe særlig mat og ikke melk. Fant ut nå når vi la han at han har fått feber og den ene tanna driver å bryter igjennom, så er nok derfor, håper jeg, hehe.
Ellers har vi det veldig bra emoticon

Så godt å høre at dere er her!! Og ikke minst at alle har det bra emoticon emoticon

Mange som nyter finværet da skjønner jeg, deilig med vår! Jeg sitter jo å jobber om dagen, har noen frister jeg må rekke denne uken, og det passet jo dårlig med yr.no hehe

Massemasse lykke til med eksamen summerfrost, hva er det du skal opp i? Går sikkert så fint atte! Man jobber jo best uten press, ikke sant?? hehe (hilsen *miss skippertak*)

Høres iallfall ut som mange av dere har fine dager og morsomme planer med aktive krabater og tenner som spretter frem her og der. Og ikke minst det nye forumet da.....tror det tar litt tid å bli vant til noe nytt, selv om det er litt irriterende at ikke alle svar kommer opp, og det tar en evighet å få inn et par smileys! hehe blir nok bedre etterhvert!

Her er jeg!! :D men har hatt litt problemer med å svare å sånn pga det nye forumet, så derfor jeg ikke har vært så aktiv emoticon emoticon

Jeg er her!!
Skal begynne å jobbe om 14 dager så jeg kjenner at depresjonen tar meg litt.. ville så gjerne være hjemme med lille litt til.. men pappa`n skal ha permisjonen sin han også og det unner jeg han virkelig! ellers vet jeg faktisk ikke om jeg fortsatt har spire i magen eller om jeg har en spontanabort.. var hos legen i dag og testet forsatt positiv og tok en blodprøve vi sendte inn. Nå må jeg bare vente å se men har blødninger og mensensmerter så er veldig usikker... ikke stas...

Takk for lykkeønskningene! emoticon

Tar helsefagarbeider som privatist, skulle jo være såååå flink å lese mye for jeg hadde jo så god tid når jeg bare gikk her hjemme likevel!?! emoticon 

første barn på vei skrev:
Jeg er her!!
Skal begynne å jobbe om 14 dager så jeg kjenner at depresjonen tar meg litt.. ville så gjerne være hjemme med lille litt til.. men pappa`n skal ha permisjonen sin han også og det unner jeg han virkelig! ellers vet jeg faktisk ikke om jeg fortsatt har spire i magen eller om jeg har en spontanabort.. var hos legen i dag og testet forsatt positiv og tok en blodprøve vi sendte inn. Nå må jeg bare vente å se men har blødninger og mensensmerter så er veldig usikker... ikke stas...

Huff da, det hørtes ikke noe bra ut  emoticon ......får håpe det er helt uskyldig og at den lille spiren har tenkt å holde seg på plass! Det er kanskje for tidlig med ultralyd? Sender deg uansett en god klem og masse lykkeønskninger emoticon  

Nå er jeg også her emoticon
Er ute hele dagen nå når det endelig er så fint vær her, må jo nyte det og ikke minst utnytte det når det først er heremoticon Jeg elsker sol, sommer og varme. Emilie er blitt ganske glad i å utforske altanen. Ikke lenge før vi må sette opp trappegrinda så hun ikke stikker ned i hagen i et ubevoktet øyeblikkemoticon

tittei her her jegemoticon
Her er det strålende vær om dagen,så er masse ute og koser oss!!
Håper dere alle har det braemoticon

Første barn på vei: Krysser fingrene for deg. Alt er nok fintemoticon

Jeg er her, kom ikke inn så måtte lage meg ny bruker emoticon . Tror det tar litt tid å bli vant med det nye forumet.

Og her er jeg! :)

Akkurat "fått tømt" huset etter tupperware-selskap, brukt penger jeg ikke har nå ja =)

Ellers har vel helst nettbruken gått litt ned i takt med det NYDELIGE været som vi har for tiden -må passe på å nyte det mens det er her! Du skal se, det er nok dette som blir sommeren i år ja :p

Enn du da Slumpesara, hvordan går det med jobbingen? :)

Back
Topp