Hvor er det rareste stedet du ...?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvor er det rareste stedet du skiftet bleie?

Her er det rareste stedet inne på den Norske ambassaden i Egypt ;) var ikke plass inne på toalettet så skiftet bleie i en sofa på venterommet ;) var heldigvis alene der da!

Har ikke skiftet på så rare plasser, men der jeg syns det var mest spesielt å skifte bleie var et hastebesøk på en do på ferjekaja. Ungen begynte plutselig å hyle hysterisk, og var ekstremt sår selv om hun ikke hadde sittet med bleiebøtte lenge. :/ Doer på ferjekajer er ikke noe særlig, men må man, så må man.

I bagasjerommet på bilen er kanskje det rareste, men det føltes ikke så rart akkurat der og da :)

Baksetet i bilen, men syns ikke det var rart. Har også skiftet bleie i vognen på trilletur. Ser ikke noe gæli i det ;)

Tror ikke jeg har bytta noen rare steder :p mini har stort sett vært grei og bæsjet hjemme ;)

Mellom førersetet og passasjerseter. Der man har et armlene.
På grensen mellom Tunisia og Libya. I 30 grader mens jeg brakk meg som gravid. Var ingen toaletter....

Baksetet ja. Ellers byttet vi ikke sånn mange rare plasser.

En bensinstasjon hvor vi skiftet i lufta da, ingen plass å legge ham ned. Vått og skittent.

Passasjersete foran, mens ungen sto og hoppet :P Heldigvis "bare" en tissebleie :P

Ellers så har det vel vært bagasjerommet på en sedan :P DET er tungt det :P Har byttet bleier egentlig litt overalt :P MÅ man så må man ;)

På en benk i en fornøyelsespark i Spania :p Baksete på bilen blir også flittig brukt :D

Baksete på bilen, ikke så veldig rart, men det ble grusomt stressende; vi hadde parkert på en vei langt oppi huttiheiti, ingen hus e.l. I mils omkrets trodde vi og veien vi svingte inn på for å stoppe var sperret med bom litt lengre oppi veien, det var ganske mørkt (sommernattmørkt) og kl var litt over 01 på natta. Mens jeg står med overkroppen inni bilen og beina og rumpa utenfor og febrilsk prøver å få stumpen hennes fri for bæsj med våtservietter kommer det en bil som absolutt skal forbi oss og gjennom den bommen NÅ!
De i den bilen som kom sto på tuta og mini ble redd og begynte å hylgråte, mannen min prøvde å få kontakt med folka i bilen og forklare at vi bare måtte bytte bleie, men de ville ikke rulle ned vinduet engang, bare fortsatte å tute.
Når mini hadde fått på bleie og klær igjen (bare 3 min etter at tutebilen hadde kommet) ville vi slippe dem forbi fortest mulig, det er ikke så lett å spenne fast et hysterisk barn i bilstolen på 1-2-3, så mannen flyttet bilen mens jeg sto i grøftekanten og prøvde å roe mini.
Da bilen passerte meg klarte han å rulle ned vinduet og VISTE MEG FINGEREN (!!!) mens han kjørte forbi!
Var like før jeg sprang etter tullingen og klinte bæsjebleia utover frontruta -.-

Joda, jeg skjønner at du kanskje var trøtt og syns det var dumt å måtte vente maks 5 minutter på å komme forbi oss, men seriøst?! Folk ass.... :p

Jentene var 4 uker da hun ene hadde bæsja bleia full akkurat idet vi kjøre ombord i ferga som hadde 45 minutt overfart. Med stappfull bil måtte vi bare gå inn å finne et toalett. Gammel falleferdig ferge. Toalettet var ca 5 kvm2 stort. Måtte le litt når jeg la lille fugleungen på stelleteppe på gulvet mens ferga gynga av bølgene :p

Har forresten også skiftet bleie i gangen til en moske, var ikke mulig å finne toalett og bleia måtte bli tatt med en gang!

Back
Topp