Takk for gode tips!
Bounty: Kunne ikke vært mer enig, savner også hage..Misunner dere verandaen også da, i grunn kunne det holdt i første omgang..[:)] Og ja, skulle gjerne hatt råd til noe på Grefsen eller Tåsen, men med behov for tre soverom utelukker det seg selv litt i prisklasse..[8|]
Lillemas: Skjønner godt at du vil tilbake til Asker, men Fredrikstad er jo også nyydelig da! Spesielt om sommeren[:)] Gamlebyen er jo helt unik..
Hildus og Happygirl81: Soon..!!![:)] Smelt..[:)] Ihvertfall på sommeren..har faktisk aldri vært der på vinteren, kanskje litt mer tungvint sted å bo da? Og litt langt unna Oslo..
LilleNos: Trondheim har jeg bodd i da jeg tok master og skal aldri tilbake! Fytterakkern for et vær! Men litt idyllisk kan det jo være der også da.. [;)] Og ja, litt utenfor byen er jo mer fornuftig ..og større muligheter for veranda og hage[:)]
1gangs lykke: Takk for tipset om et nytt område jeg må sjekke ut..*Huske å adde Bogerudområdet på Finn.no*! Kanskje vi sees![;)]
Og Happygirl igjen: Ja, er litt forelska i Ljan og Norstrand altså..Havutsikt..Sukk[:)]
Mange muligheter!!!