Hvor er dere?

Kjekt å se at det er aktivitet her igjen. lenge siden jeg selv har vært her. Dagene går i ett men en liten en i bhg, full jobb, hund og sambo som jobber offshore. Nettopp vært igjennom tidenes influensa, så nå ser jeg frem til å få sambo hjem og bli frisk :)

Minien har noen ord, mamma, pappa, eple, kjeks, gakk gakk, vovv vovv, nei, ja, (gjerne med hoderisting eller nikking), bil og tutt. Men han forstår veldig mye av det jeg sier til han, blir nesten overrasket hvor mye noen ganger. Favoritten er bil, ELSKER bilder. Ellers er det litt trass på han om dagen, men det er vel normalt. Livet går jo under om han ikke får den tingen han vil akkurat i det øyeblikket han vil :p Flere som har det slik?
 
Kjekt å se at det er aktivitet her igjen. lenge siden jeg selv har vært her. Dagene går i ett men en liten en i bhg, full jobb, hund og sambo som jobber offshore. Nettopp vært igjennom tidenes influensa, så nå ser jeg frem til å få sambo hjem og bli frisk :)

Minien har noen ord, mamma, pappa, eple, kjeks, gakk gakk, vovv vovv, nei, ja, (gjerne med hoderisting eller nikking), bil og tutt. Men han forstår veldig mye av det jeg sier til han, blir nesten overrasket hvor mye noen ganger. Favoritten er bil, ELSKER bilder. Ellers er det litt trass på han om dagen, men det er vel normalt. Livet går jo under om han ikke får den tingen han vil akkurat i det øyeblikket han vil :p Flere som har det slik?
Hehe ja. Spesielt hvis vi ikke skjønner hva hu mener. Her sier hu: mamma, pappa, besse, baba, momma, der, her, opp, ned, melk, saft, brus, lys, mat, pute, dyne, alle klærne, tåfis, bade, såpe, pusse, melk, auau, nei, Hade, Hei, Hallo, penger, baby, bamse, bil, Olaf, svein, Elsa, anna, snø, kaldt, varmt, glass, kopp, kaffe, sko, seks, ni, ti, tegne, vann, kake, ut, senga, kose, sove, Skål, kanin, vovvov, mjau, hatt, mage, bein, nese , øye, øre, munn osv. Sikker mye jeg har glemt da hu pratet noe enormt mye. Elsker å gå tur i vogna og bare sitte å prate om alt hu ser. Hu sier også mye pga at hu hermer, men det blir ikke det samme, de jeg har skrivd opp er ting hu sier ganske ofte.
 
Er nok leger der, men er de i skranken som skal ta de tlf og de legger av røret om morran for å slippe maset. Late mennesker. Ring kl 08.00 for å få time sier de, men legger av røret til 08.30. Håpløst. Er ikke hver dag det er sånn, kommer ann på hvem som er på jobb.
Det er jo helt tragisk... Hvordan skal man ellers få tak i lege. Skulle ønske legekontoret mitt kunne bli litt mer elektroniske slik at jeg kunne bestille timer på nett og slapp snakke med de sure damene i skranken.
 
Kjekt å se at det er aktivitet her igjen. lenge siden jeg selv har vært her. Dagene går i ett men en liten en i bhg, full jobb, hund og sambo som jobber offshore. Nettopp vært igjennom tidenes influensa, så nå ser jeg frem til å få sambo hjem og bli frisk :)

Minien har noen ord, mamma, pappa, eple, kjeks, gakk gakk, vovv vovv, nei, ja, (gjerne med hoderisting eller nikking), bil og tutt. Men han forstår veldig mye av det jeg sier til han, blir nesten overrasket hvor mye noen ganger. Favoritten er bil, ELSKER bilder. Ellers er det litt trass på han om dagen, men det er vel normalt. Livet går jo under om han ikke får den tingen han vil akkurat i det øyeblikket han vil :p Flere som har det slik?
Hehe, kjenner meg igjen ja ;) Velkommen tilbake, koselig å holde aktiviteten litt oppe her også. Er en god stund siden det var vanlig aktivitet her.
 
Får skrive litt så det skjer noe her. Pappa og kjæresten med hund har akkurat vært her. Marit har gått etter den hunden hele dagen. Heldigvis er mopsen rolig og barnevennlig. Mopsen ble lei rett før de dro, men ikke så rart med en liten unge etter seg og ikke noe tid til å slappe av på flere timer. Hu er så glad i hunder.
 
Får skrive litt så det skjer noe her. Pappa og kjæresten med hund har akkurat vært her. Marit har gått etter den hunden hele dagen. Heldigvis er mopsen rolig og barnevennlig. Mopsen ble lei rett før de dro, men ikke så rart med en liten unge etter seg og ikke noe tid til å slappe av på flere timer. Hu er så glad i hunder.
Hehe, samme er det her. Lille er så glad i både pus og hunder, men han er veldig forsiktig med de da. Klapper veldig varsomt og gir kos :) Helt herlig å se på.
 
Hehe, samme er det her. Lille er så glad i både pus og hunder, men han er veldig forsiktig med de da. Klapper veldig varsomt og gir kos :) Helt herlig å se på.
Ja det er det. Den stakkars kaninen vår får de mest utrolige ting inn i buret sitt og har vel smakt på de fleste kaker/kjeks som vi har hatt. Kaninen har også blitt trilla i dukkevogna. Heldigvis er kaninen 5.5 år og lat.
 
Jeg endte med å være mer på juni da caspian ble født for tidlig og da i juni ;) men nå er jeg visst på oktober 2015 ikke planlagt. Blandede følelser
Gratulerer så masse da :) Det blir nok veldig stas etter hvert vil du se. Hvor mange har du fra før?
Jeg har flytta inn igjen på juli 2015, er visst glad i julibarn ;)
 
Gratulerer så masse da :) Det blir nok veldig stas etter hvert vil du se. Hvor mange har du fra før?
Jeg har flytta inn igjen på juli 2015, er visst glad i julibarn ;)


Takk takk :) har 1 fra før med samboer og han har 1 fra før av igjen ;)

Å så gøy :D Gratulerer til deg også :)

Jeg hadde egentlig planer om juni/juli 2016. Men ble visst ikke slik ;)
 
Back
Topp