Hvor er dere ?

Veråna

Glad i forumet
Lite liv her inne, fins det ei hemmelig facebook gruppe eller andre private forum for September mammaene ?
Når jeg er innom er vi kanskje to-fire stykker pålogget her inne :p

Jeg er her! :) og har valgt å kun være her inne nettopp fordi det blir lite liv når alle forsvinner "andre steder"! Men finvær gjør også kanskje sitt til mindre forumstid? :) Jeg sitter nå ute i ettermiddgssola med porsjon nummer to med tricolor-is! :-)

Fru H skrev:
Jeg er her! :) og har valgt å kun være her inne nettopp fordi det blir lite liv når alle forsvinner "andre steder"! Men finvær gjør også kanskje sitt til mindre forumstid? :) Jeg sitter nå ute i ettermiddgssola med porsjon nummer to med tricolor-is! :-)

ÅÅÅH, ikke si sånt, nå vil jeg og ha is!!! Mannen er ute og kjøper brus og potetgull da ;) 
Jeg ville ikke være med på facebookgruppa jeg heller. Synn det er lite liv. Vi får lage flere tråder vi som er her ;)

Vi holder i massevis vi :-) koselig forum! Mannen er fornærmet da jeg ikke kjøpte NOE snop til i kveld... Kanskje keg skal legge storebror, selvom det er pappaens tur, så han kan dra og kjøpe snop :-p

Fru H skrev:
Vi holder i massevis vi :-) koselig forum! Mannen er fornærmet da jeg ikke kjøpte NOE snop til i kveld... Kanskje keg skal legge storebror, selvom det er pappaens tur, så han kan dra og kjøpe snop :-p

Hørtes ut som en GOD ide 

Ahh forstår :-)

Hadde bare vi og fått litt sol. Bare minibittelitt emoticon

Er her jeg også:)

Nå sitter vi å slækkæn i sofan.. Kunne tenkt meg en sjokoladeplate, helt glemt å kjøpe. Nå venter jeg på at colaèn min skal bli kald, ligger i fryseren:p

Sliter med navn her vi... Nå har jeg mine forslag, så gidder jeg ikke lete mere før samboeren kommer med noen ordentlige forslag:p Har et dobbelt navn jeg veeeeldig vil ha, men sambo er ikke helt enig der gett... Hvordan går det med dere og navn?

Er her jeg også :-) Har ikke meldt meg inn i gruppa som er på facebook.. Sitter ute på verandaen og nyter siste glimt av sola. Fikk lyst på snop jeg også! Lett påvirkelig :/

oktober10<3 skrev:

Er her jeg også:)

Nå sitter vi å slækkæn i sofan.. Kunne tenkt meg en sjokoladeplate, helt glemt å kjøpe. Nå venter jeg på at colaèn min skal bli kald, ligger i fryseren:p

Sliter med navn her vi... Nå har jeg mine forslag, så gidder jeg ikke lete mere før samboeren kommer med noen ordentlige forslag:p Har et dobbelt navn jeg veeeeldig vil ha, men sambo er ikke helt enig der gett... Hvordan går det med dere og navn?

Hei :-) Jeg har og to favoritt navn, men jeg vil se lillebror først :-) Tror jeg får velge denne gangen siden pappaen fikk bestemme sist ;p hehe
Hvilke dobbelt navn har du da ? Ja som du liker ? Har også et, men er forsiktig med å si det tilfelle noen andre stjeler det :p Haha ja jeg er rar :p Men det er vel helst bekjente jeg tenker på ;-)

Dere snakker om snop... Så jeg lurer.... Hva er det beste snopet ?!

Ikke lett med navn altså. Men har falt helt for Emrik Leander<3 Har en gutt som heter Mathias Emil, med trykk på i'en, fra før. Samboeren er ikke helt for Emrik, men jeg vil. jeg vil!!! Men så klart må jeg se gullet først:)

Kan du ikke si hva du har da?;) Har ikke noen andre gravide som venter gutt i nær slekt, så ikke så redd for at noen skal ta det..

Har et navn som jeg har veeldig lyst på, men har en venninne som har gitt et lignende navn til sin gutt, så er derfor veldig i tvil om jeg skal bruke det. Har hatt lyst på det i flere år, men vurderer å finne andre på grunn av dette.. Hadde jentenavnet klart, men var visst en liten gutt som viste seg på ul. :) Finnes jo mange fine guttenavn men en vil jo gjerne ha det fineste :) Synes blant andre Leon, Daniel og Sindre er fine navn.

Åh jeg elsker Emrik navnet. Mannen er ikke enig.
Jeg har sansen for Isak Leander eller Noah Leander... Vet ikke helt. Synes dine var fine.
Begge har tenkt Leander vaffal ;-)

oktober10<3 skrev:
Leah Emilie var en av favoritt jente navnene våres, hehe:)

Åååååh er det sant ?! Ja jeg elsker det og passer perfekt til vår prinsesse :-)

Veldig fine navn! Synes de passet veldig godt ilag :) Emrik er jo ganske sjeldent også!

Meanrain skrev:
Har et navn som jeg har veeldig lyst på, men har en venninne som har gitt et lignende navn til sin gutt, så er derfor veldig i tvil om jeg skal bruke det. Har hatt lyst på det i flere år, men vurderer å finne andre på grunn av dette.. Hadde jentenavnet klart, men var visst en liten gutt som viste seg på ul. :) Finnes jo mange fine guttenavn men en vil jo gjerne ha det fineste :) Synes blant andre Leon, Daniel og Sindre er fine navn.

Fine, liker korte guttenavn. Hva hadde jentenavnet blitt ?

Det ble ingen handetur, ingen av oss som orket! 
Men vi hadde litt sjokolade her :-p
Og Pepsi Max!
Nå er vi spente på avslutningen på The Voice!
Vi har bestemt navn til gutten i magen =) 
Vi bestemte navn på storebror etter 3D-ultralyd nærmere uke 30. Den gangen valgte vi et navn som var veldig typete og vi var innstilt på at han kanskje ikke passet til navnet. Holdt det derfor hemmelig til han var ute av magen. Men han var virkelig en grom Teodor og har kledd navnet sitt fra dag 1! =) 
Denne gangen har vi landet 100% på et navn vi har likt lenge begge to, og har ikke de typete assosiasjonene til det navnet som vi hadde sist. Han skal hete Eskil =) 
Jeg elsker Emrik, men mannen liker det ikke i det hele tatt :-p

VI har forresten et vennepar med termin tre dager før oss =) 
Men er veldig trygg på at de ikke stjeler navnet vårt, og fortalte det til de, heeelt tilfelle vi skulle velge samme navn :-p
Og hun hadde faktisk vurdert det navnet dagen før jeg fortalte det, eller tenkt til å foreslå for mannen hvertfall, så vi fant ut at det var lurt at jeg sa i fra

Meanrain skrev:
Veldig fine navn! Synes de passet veldig godt ilag :) Emrik er jo ganske sjeldent også!

Ja ikke sant ;-) Har to Emriker i bhg jeg jobber i, så jeg håper navnet kommer sikkelig frem i framtida. Er så fint.

Back
Topp