Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her! :) og har valgt å kun være her inne nettopp fordi det blir lite liv når alle forsvinner "andre steder"! Men finvær gjør også kanskje sitt til mindre forumstid? :) Jeg sitter nå ute i ettermiddgssola med porsjon nummer to med tricolor-is! :-)Fru H skrev:
Vi holder i massevis vi :-) koselig forum! Mannen er fornærmet da jeg ikke kjøpte NOE snop til i kveld... Kanskje keg skal legge storebror, selvom det er pappaens tur, så han kan dra og kjøpe snop :-pFru H skrev:
Er her jeg også:)
Nå sitter vi å slækkæn i sofan.. Kunne tenkt meg en sjokoladeplate, helt glemt å kjøpe. Nå venter jeg på at colaèn min skal bli kald, ligger i fryseren:p
Sliter med navn her vi... Nå har jeg mine forslag, så gidder jeg ikke lete mere før samboeren kommer med noen ordentlige forslag:p Har et dobbelt navn jeg veeeeldig vil ha, men sambo er ikke helt enig der gett... Hvordan går det med dere og navn?
oktober10<3 skrev:Er her jeg også:)
Nå sitter vi å slækkæn i sofan.. Kunne tenkt meg en sjokoladeplate, helt glemt å kjøpe. Nå venter jeg på at colaèn min skal bli kald, ligger i fryseren:p
Sliter med navn her vi... Nå har jeg mine forslag, så gidder jeg ikke lete mere før samboeren kommer med noen ordentlige forslag:p Har et dobbelt navn jeg veeeeldig vil ha, men sambo er ikke helt enig der gett... Hvordan går det med dere og navn?
Ikke lett med navn altså. Men har falt helt for Emrik Leander<3 Har en gutt som heter Mathias Emil, med trykk på i'en, fra før. Samboeren er ikke helt for Emrik, men jeg vil. jeg vil!!! Men så klart må jeg se gullet først:)
Kan du ikke si hva du har da?;) Har ikke noen andre gravide som venter gutt i nær slekt, så ikke så redd for at noen skal ta det..
Har et navn som jeg har veeldig lyst på, men har en venninne som har gitt et lignende navn til sin gutt, så er derfor veldig i tvil om jeg skal bruke det. Har hatt lyst på det i flere år, men vurderer å finne andre på grunn av dette.. Hadde jentenavnet klart, men var visst en liten gutt som viste seg på ul. :) Finnes jo mange fine guttenavn men en vil jo gjerne ha det fineste :) Synes blant andre Leon, Daniel og Sindre er fine navn.Meanrain skrev: