man kan bare massere gommene litt med børsten, er godt når det klør og fjerner eventuelt melkefett o.l. fra området rundt tannspissenOk, da må jeg handle inn tannboørste, det er ikke så mye å pusse enda, så tenkte det var fra den har kommet mer opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man kan bare massere gommene litt med børsten, er godt når det klør og fjerner eventuelt melkefett o.l. fra området rundt tannspissenOk, da må jeg handle inn tannboørste, det er ikke så mye å pusse enda, så tenkte det var fra den har kommet mer opp![]()
man kan bare massere gommene litt med børsten, er godt når det klør og fjerner eventuelt melkefett o.l. fra området rundt tannspissen![]()
Og det kan være fint å la henne leke litt med børsten, slik at tannpussen blir noe hyggelig som hun er fortrolig med innen tennene virkelig kommer, og det blir helt nødvendig å pusseGratulerer med første tann forresten!
Bare ha litt mm i mosen i stedet, da smaker det veldig godt!Men mosen fra Nestlè er det ikke noe annet enn gulrot i, og den går ned på høykant her
![]()
jeg skal også det, men har ikke fått begynt ennå siden jeg ikke har gulrøtter i hus for øyeblikketTakk for tipsetda prøver jeg m mm i
jeg lager det bare selv, synes det er helt greit
![]()
jeg skal også det, men har ikke fått begynt ennå siden jeg ikke har gulrøtter i hus for øyeblikket![]()
Veldig koselig at du titter innom da!Jeg er delvis her. Jeg har vært veldig sliten på kveldene at jeg nesten sovner på sofaen.
Men titter innom av og til - er bare litt for lat til skrive noe![]()