J
Janet
Guest
Nei spørs om vi orker en ny skravlekonkuranse helt med det første, tok på og blei jo helt sliten av det![]()
okei :-(
Vi får se i midten på februar kanskje om damene er klare igjen? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei spørs om vi orker en ny skravlekonkuranse helt med det første, tok på og blei jo helt sliten av det![]()
Hermine får fnatt av å sitte i bæresela hjemme, hun er nok for vant til at vi er ute og ser på verden når hun sitter i den så hjemme blir det kjeeeedelig!
Ja han drakk jo nok som testrunde på noe nytt da![]()
Får han noe frukt eller grønnsaker også eller gir du bare grøt? Jobber fortsatt med å venne snuppa på gulrot, går så sakte fram på økinga at vi er sikkert ikke oppe i ett glass før om en måned
Er så redd for at hun skal få mageknip
Skulle ønske Nestlè hadde de samme produktene på markedet her som i sverige, skulle gjerne også testa vellingen dems nemlig! Lager du den på vann?
Hermine får fnatt av å sitte i bæresela hjemme, hun er nok for vant til at vi er ute og ser på verden når hun sitter i den så hjemme blir det kjeeeedelig!
Ja han drakk jo nok som testrunde på noe nytt da![]()
Får han noe frukt eller grønnsaker også eller gir du bare grøt? Jobber fortsatt med å venne snuppa på gulrot, går så sakte fram på økinga at vi er sikkert ikke oppe i ett glass før om en måned
Er så redd for at hun skal få mageknip
Skulle ønske Nestlè hadde de samme produktene på markedet her som i sverige, skulle gjerne også testa vellingen dems nemlig! Lager du den på vann?
Men hva er det egentlig i den vellinga? Er den fri for både melk og gluten?Lager den på vann, ja. 2 dl vann og 7 strøkne spiseskjeer vellingspulverBlir bare litt tykkere enn mme, så gikk fint ann og gi med de Dr.Browns tuttene vi hadde
Har mye større utvalg i sverige enn o norge, ja. I dk og har de mye mer utvalg!
VI har MILDVÆR og må komme oss ut litt!Er jo plutselig helt dødt her inneHva gjør alle sammen nå om dagene når dere ikke sitter her å skribler???
![]()
På mais ja, smartjeg bor ikke så langt unna Svinesund selv jeg, så jeg er der iblandt, takk for tilbudet! Men høres jo ut som noe for Hermine
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Høres absolutt ut som noe for oss ja!Ja, er velling basert på mais. Er glutenfritt og laktosefritt! Blei nesten som mme, bare biiiittelitt tykkere, og Emmeth likte den godt hanVi handler i sverige 1 gang i mnden, så om han tåler det greit handler jeg mer neste gang
Og får ikke dere tak i kan jeg jo kjøpe med og sende om dere vil det?
![]()
Høres absolutt ut som noe for oss ja!Hehe, vi får se om du ikke må begynne med import av melkefri grøt og velling
![]()
![]()
Hehe, såpass jaMÅ jo le litt for hu er så utrolig grom<3 Ja, er usukret også, så at han drakk såpass tyder bare på at han likte det
Spent på hva magen hans sier? Han får som regel en flaske nutramigen med mm i på kvelden til grøten sin, og ellers ammer jeg. Får opp mm produksjonen bra også. Emmeth gylper en del når han har fått pupp, så virker som han får nok melk, at det rett og slett blir litt mye! Og hvis jeg spiser for mye melkeprodukter gylper han også, da han ikke tåler det, så holder meg unna mest mulig med melk i. Han får kun grøt ennå, ja
ER selv redd for og prøve noe nytt, da magen hans er ganske så sensitiv, men vurderer selv og begynne med most gulrot, meeen kan jo ikke bruke smør i, så da da blir den ganske så smaksløs, men kan jo hende han liker det fordetom
Laget potet og gulrotsmos til jentene med bttelitt smør i og det likte de godt, Neline spise svært lite som baby, men Mathea elsket det
Sambo skal kjøpe med sånn nett fra apoteket idag også
![]()
Unngå smør pga melken, mener du?
Finnes det ikke melkefri? Eller er jeg helt på jordet nå kanskje![]()
man skal pusse fra første tannHer har det også snødd en god del, minus fire i dag
Noen som vet når man må begynne å pusse tennene på de små, skal jeg pusse den lille spissen som står ut?
Bare ha litt mm i mosen i stedet, da smaker det veldig godt!Jo, finnes melkefri, men den smaker i grunn ikke noe særlig, så ser ikke vitsen m og bruke den![]()
man skal pusse fra første tann...men uten tannkrem da
![]()
det hadde jo vært aldeles strålende om det gikk daSå braEmmeth har ikke reagert noe på denne i det hele tatt! Så gikk over all forventning
Kjøper gjerne med og sender til deg neste gang vi skal til sverige
Kanskje jeg skal se på meny, om de har den der også? De har som regel bedre utvalg i barnemat
![]()