Hvor er alle ifra? :)

Vil ikke si helt nøyaktig hvor jeg bor her på åpent, men bor ca. 45 min unna :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Rogaland :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil ikke si helt nøyaktig hvor jeg bor her på åpent, men bor ca. 45 min unna :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme som jeg også, vill ikke si det sånn akkurat :) I hvertfall ikke enda :)

Da er vi 3 stk i Oppland, blir spennende;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så gøy :) jeg har akkurat flyttet dit, så håper jeg finner noen som kanskje er i samme situasjon som meg når jeg blir gravid, her inne :-p da blir sikkert både graviditet og barsel litt morsommere :)

✌️

Så gøy :) jeg har akkurat flyttet dit, så håper jeg finner noen som kanskje er i samme situasjon som meg når jeg blir gravid, her inne :-p da blir sikkert både graviditet og barsel litt morsommere :)

✌️

Jeg hadde også flyttet til Oppland når jeg var gravid med nr.1. Hjelper så mye på å få barn på en ny plass;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Marte83: hvis du bor på Gjøvik så bor vi ganske nærme hverandre ;)
Gøy med så mange i Oppland da! :)

Snart i Gjøvik kommune iallefall :) Flytter fra nabokommunen i slutten av august. Vi får prøve å få til et treff etterhvert!

Så gøy :) jeg har akkurat flyttet dit, så håper jeg finner noen som kanskje er i samme situasjon som meg når jeg blir gravid, her inne :p da blir sikkert både graviditet og barsel litt morsommere :)

✌️

Oppland her også :)

Snart i Gjøvik kommune iallefall :) Flytter fra nabokommunen i slutten av august. Vi får prøve å få til et treff etterhvert!

Jeg bor i en nabokommune nå ;) hihi...
Treff hadde vært koselig, ja - sånn etterhvert :-)

Da bor vi et godt stykke fra hverandre, jeg bor i Gudbrandsdalen.

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp