Hvor bor vi

Kan vi dele opp Akershus, siden den er så stor? Hvertfall i tre regioner?
Akershus har 22 kommuner, fordelt på tre regioner: Follo, Vestregionen og Romerike. Ofte deler vi Romerike i to; øvre og nedre.

Follo
Enebakk kommune
Frogn kommune
Nesodden kommune
Oppegård kommune
Ski kommune
Vestby kommune
Ås kommune

Vestregionen
Asker kommune
Bærum kommune

Øvre Romerike
Eidsvoll kommune
Gjerdrum kommune
Hurdal kommune
Nannestad kommune
Nes kommune
Ullensaker kommune

Nedre Romerike
Aurskog-Høland kommune
Fet kommune
Lørenskog kommune
Nittedal kommune
Rælingen kommune
Skedsmo kommune
Sørum kommune

Jeg bor i Follo, Akershus :D




❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg skriver bare Follo bak nicket ditt, å om flere i Akershus vil dele litt nærmere om hvor de bor i Akershus så skriver jeg det bare bak nicket dems i første omgang nå. Ser for meg at når vi er kommet litt lenger ut i svangerskapet å det ikke er så hemmelig lenger så kan vi prøve å oppdatere listen litt bedre :)
 
Jeg skriver bare Follo bak nicket ditt, å om flere i Akershus vil dele litt nærmere om hvor de bor i Akershus så skriver jeg det bare bak nicket dems i første omgang nå. Ser for meg at når vi er kommet litt lenger ut i svangerskapet å det ikke er så hemmelig lenger så kan vi prøve å oppdatere listen litt bedre :)
Jeppsi peppsi! La bare med infoen for gøy. Håper resten av akershusgjengen vil si region hvertfall. Fint å vite om man bor skikkelig langt unna eller litt i nærheten....


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Jeppsi peppsi! La bare med infoen for gøy. Håper resten av akershusgjengen vil si region hvertfall. Fint å vite om man bor skikkelig langt unna eller litt i nærheten....


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ser den, håper det er noen i nærheten av Møre og Romsdal også, der er det også delt opp i tre.
 
Rogaland :)


Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Telemark, Skien :)


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Vestfold :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
da kan du sette øvre romerike bak meg på akershus :)
 
Oppland:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Sør - Trøndelag

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp