Hvor ble det av melkesprengen?

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Mini ville ikke ha pupp I natt, ingen måltider mellom 22 og 0630 selv om han makket en del.. Normalt sett spiser ham 1-2 ganger..

Det rare er at jeg ikke hadde melkespreng, og jeg har heller ikke lekket, selv om jeg glemte innlegg i singletten..
Hmm. Hvordan kan det ha seg da?
Spiser han mindre om natten enn det jeg innbiller meg?
Jeg sover meg jo gjennom amminga, så jeg har jo ikke helt kontroll på det der, men skulle jo trodd at det var en del melk til overs etter en hel natt uten amming?
Noen som har opplevd det samme? :)
 
Jeg tror det går over etterhvert. Mi har nesten aldri spist på natt. Våkna med fulle pupper i starten, men nå stabiliserer det seg:)
 
Veldig deilig å slippe spreng ihvertfall :)
Jeg bruker å kjenne det om han hopper over et måltid til vanlig, så jeg tror at han egentlig ikke har spist så mye om natta i det siste, siden jeg tydeligvis ikke har så mye melk til overs etter en natt... Kanskje han bare tar en liten slurk i ny og ne :p
Kjenner jeg blir håpefull på at han snart kutter ut nattmåltidene av seg selv... ;)
 
Her er det fortsatt helt fullt på natta. Jeg kan våkne og være helt våt i løpet av natta :p
Husker ikke når det stabiliserte seg sist jeg. Hun spiser to ganger i løpet av natta nå.
 
Veldig deilig å slippe spreng ihvertfall :)
Jeg bruker å kjenne det om han hopper over et måltid til vanlig, så jeg tror at han egentlig ikke har spist så mye om natta i det siste, siden jeg tydeligvis ikke har så mye melk til overs etter en natt... Kanskje han bare tar en liten slurk i ny og ne :p
Kjenner jeg blir håpefull på at han snart kutter ut nattmåltidene av seg selv... ;)
Det er ikke nødvendigvis lenge til de hvertfall kan sove fra rundt midnatt og til 06 uten mat. Mi har gjort det en stund, men så får ho en del mme også da.
 
Her stabiliserte det seg etterhvert, jeg har aldri spreng lenger. Før sto spruten da jeg tok en dusj, nå lekker det kun hvis jeg ammer på andre siden. Men hun legger på seg langt mer enn det hun skal ifølge kurven sin, så tror ikke der er mindre melk av den grunn!
 
Back
Topp