Hvor aktive er babyene nå?

Haha! Nyt muligheten til å legge han på ryggen så lenge du kan. Plutselig er det over også :p det er så morro når de begynner å bli større og de forstår mer av verden rundt seg :) her var hun oppe i krabbe stilling sånn skikkelig skikkelig i går :D

Ja jeg nyter nå mens jeg ennå kan, og når ikke det går så får han evt sitte på ryggen min når jeg ikke kan stå å kikke på han fordi jeg har ting å gjøre Haha men det er morro når nå er på utforsker stadiet da :)

Jenta mi har begynte å åle seg bortover gulvet når hun var 4mnd, nå er hun 6.5mnd og er oppe i krypestilling men kommer seg ikke framover på knærene enda :-) hun kan ikke sitte eller reise seg opp enda men er en racer på å åle seg framover :-) så her må alt på gulvet vekk som hun ikke skal ha tak i da hun elsker å røre alt som hun helst ikke skal røre :-D

her har hun blitt en ræser på å komme seg opp i krypestilling siste ei å ei halve ukene! Det begynte i sofan, der er det sikket litt lettere for den er ikke så glatt som gulvet. siste dagene har hun begynt på gulvet også, og i dag kom hun seg helt opp :) Står å gynger litt, også er det ned igjen på magen :) Hun sitter mer og mer selv på gulvet. Har god kontroll fremover egentlig, men velsig lite til siden, så der bikker hun fort.. men vi ser bedring fra dag til dag, nesten :)

Idag har hun knekt krabbekoden ordentlig, så blir en aktiv tid fremover ;) er veldig gøy å se på, hun virker ganske stolt hehe

Idag har hun knekt krabbekoden ordentlig, så blir en aktiv tid fremover ;) er veldig gøy å se på, hun virker ganske stolt hehe
Så gøy! Her jobber vi oss opp på knærne om dagene.. har holdt på en stund, men som regel bruker hun litt tid på å bli skikkelig trygg, så hun er ikke alltid heeeelt oppe på alle fire, men når vi legger henne på gulvet er hun bastant på at hun skal ned i kryp, ikke på magen, så hun setter klar beina :p men hun bruker også mer og mer beina og knærne når hun ålen seg fremover :D

Her åles det på høygir, så her må det også følges med, spesielt siden alt av ledninger er kjempespennende :D hva er det med babyer og ledninger egentlig :p
Veldig gøy å følge med på utviklingen =)
Han ble 7 mnd 5 februar.

Her åles det på høygir, så her må det også følges med, spesielt siden alt av ledninger er kjempespennende :D hva er det med babyer og ledninger egentlig :p
Veldig gøy å følge med på utviklingen =)
Han ble 7 mnd 5 februar.
Så gøy! Her ble hun også 7 mnd 5. februar :) ja, ledninger ser ut til at de har ei tiltrekningskraft :p både de og lysestaker som står på gulvet..

Så gøy! Her jobber vi oss opp på knærne om dagene.. har holdt på en stund, men som regel bruker hun litt tid på å bli skikkelig trygg, så hun er ikke alltid heeeelt oppe på alle fire, men når vi legger henne på gulvet er hun bastant på at hun skal ned i kryp, ikke på magen, så hun setter klar beina :p men hun bruker også mer og mer beina og knærne når hun ålen seg fremover :D

Aurora var oppe i krabbestilling før jul, men tok litt tid før hun forstod hva hun skulle gjøre videre hehe hun stod lenge å "gynga" hehe

Back
Topp