Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke trent siden jeg ble gravid! Har vært plaget med kraftig bekkenløsning, så alt gjør vondt værre.. Trener kun hos fysio på bekkentrening 1-2ganger i uken, så noen av musklene får kjørt seg litt hvertfall
I dag har jeg gått en fjelltur på nesten 11 km (inkludert 1 - 1,5km i en skiheis som fraktet meg til toppen av fjellet). Sliter med oppoverbakker så jeg er veldig takknemlig for at det lokale alpinanlegget har åpen sommerheis hver dag hele juli. Så jeg tok heisen opp til toppen og så gikk jeg ned igjen via en flott tursti. Det var skikkelig deilig å få litt utsikt, fjelluft og å bruke kroppen litt ordentlig igjen. Bekkenet har det helt fint men kjenner det bitte litt i ryggen så resten av kvelden blir tilbrakt på sofaen I morgen blir det kun en rolig spasertur
Jeg har hund og går mye med han og triller vogn med lille. Men trening gjør jeg ikke noe særlig av. Jeg har aldri vært noe glad i å trene, men er veldig aktiv på jobb, så har ikke trengt det. Men merker når jeg ikke er i jobb nå at det blir en del soffa sitting Har tredemølle hjemme da, men den gidder jeg jo heller ikke bruke!
Har blitt veldig lite trening de siste månedene dessverre, savner skikkelig styrketrening, har bare mistet motivasjonen og er sliten etter jobb. Men jobber bare 60% nå siden jeg har en jobb hvor e står og går hele dagen. Og sliter litt med lite søvn og hodepine. Men hadde håpet jeg skulle få komme meg mye ut på tur for formen er heldigvis bra ellers, men her er det jo bare dritt vær for tiden, så da blir det mye innekos og sofasløving istede
Veldig lite, blir sliten bare av å gjøre husarbeid kan gå korte turer, men blir de for lang blir det vondt i lyskene og nederst i korsrygg. Prøver å være i bevegelse, men trening kan jeg bare glemme. Blir fort tungpust, føler meg som en flodhest! Knegg!