Hvit eller lilla advent?

Her har vi vel sluttet å pynte til advent. Henger opp stjerne og har adventsstake med hvite lys i. Så kommer julen inn litt etter litt.

Hvit! Jeg liker ikke lilla! Grøsser nok over alt det røde :P

Har aldri pyntet til advent, her tar vi opp all julepynten til helga så det blir rødt, hvitt og sølv.

Har aldri forbundet lilla med jul.

Vi hadde hvite i fjor. I år har jeg glemt å kjøpe...

Her har vi ikke så mye i lilla, og pynter ikke så mye, men vi lager juleby som en felles kalender, og da kommer julepynten opp litt etter litt. Derfor ikke så mye pynt enda.

Og derfor brukte jeg hvitt i fjor fordi det var den rette str på lysene. Har hatt lilla før.

Men ellers har vi ingen spesiell regel for farger.
Begynte med sølv, men det har sklidd helt ut, og er i alle mulige farger.

Lilla!

Bruker lilla lys i adventsstaken. Bytter til røde lys i staken etter at fire lys er tent. Pynter ikke ellers med lilla. Henger opp julestjerner i vinduer samt syvarmet stake i vinduskarm nå i helgen. Koselig!

Lilla. Får se hva jeg finner :P

Pynter til jul med en gang. Liker best fargene sort, hvitt, grønt og sølv :) litt minimalistisk stil. Lysene er hvite :) ikke noe lilla her i hus :p

Advent er for meg lilla. Alltid vært det. Å pynte med en annen farge er som å bytte ut julens farger med helt vilkårlige farger.

Hadde lilla adventslys før, men er egentlig ikke så glad i den fargen, så nå hopper jeg rett til rødt og hvitt som jeg pynter med til jul :happy: Har t-lydholdere med tall på som jeg bruker til adventslys :joyful:

Har ikke så mye adventspynt, men bruker lilla lys og har en lilla løper på spisebordet :P Så lilla ble vel svaret mitt :)

Hvite lys i adventsstaken vår og :D
Liker virkelig ikke advent-lilla:wtf:

Ville tent lilla lushvis jeg hadde fått somlet meg til å kjøpe ny adventsstake. Det har jeg ikke så det blir nok hvite lys i år også. Lysestaken er knallrød så blir full kræsj med lilla lys :hilarious:

Back
Topp