Hvit eller lilla advent?

Her blir det hovedsaklig lilla, med litt rødt og litt hvitt :p

Jeg er ganmeldags. Lilla i advent og man skal ikke pynte til jul før rett før jul. 20-23. desember er innafor å pynte synes jeg. Helst vil jeg ikke pynte juletreet før 23. desember på kvelden, men mannen min vil pynte det før og jeg har ikke såå sterke meninger om det :)

Enig :-) Her er det fast tradisjon å pynte treet lille julaften og vi finner ikke frem så mye annen pynt enn adventsstjernene før dagene rett før julaften. Lilla blir egentlig full krasj med fargene her, men jeg drister meg til lilla lys på kjøkkenet :-p

liker hverken lilla eller julerødt-eller nisser.. men har litt røde nisser for ungene skyld og gjerne røde blomster og bånd

liker best kongler, grønt , hvitt og naturlige ting ;)

Mamma har alltid brukt lilla i adventstiden, men selv hopper jeg rett til rødt :)

Lilla! Advent er jo en egen høytid, synes det er trist at flere og flere hopper rett til julefeiring og pynt..

Rødt ;) jul er jul.

Prøvde å få tak i pynt til advent i forrige uke, men gav helt opp. Fikk heldigvis en lilla duk fra mamma :-) Virker som om butikkene har blitt enige seg i mellom at det ikke er vits i å selge lilla pynt? Er jo bare hvit, sølv og rødt:grumpy:

Back
Topp