Hei alle sammen. Nå kommer det noen ekle detaljer om oliver sin Avf..… Men lurer litt på hva dere tror… Han har slitt hele vegen med avføring, men etter at vi har innført lactolose så har han kommet seg på toalettet noen ganger pr uke. Men nå har det seg slik at jeg har begynt og jobbe, og da har Samboer fått ”gleden” av å få i han hele 20 m.m om morgenen som han da enten får via engangs sprøyte eller blandet ut i litt sviske saft. Men etter som sambo ikke klarer å huske dette og glemmer å si det til meg, har ikke oliver fått fult opp dette hver dag… Som igjen fører til lite avf på flere dager…
Men siden jeg selv fant ut dette har jeg tatt over ”medisineringen” og gitt oliver hver kveld.. Og vips kom det masse i bleia i kveld… (8 dager) Endelig…..
Oliver var kjempe fornøyd . .Men Avf var helt merkelig… hadde masse hvitt belegg og luktet annerledes…
Tror dere det har sammenheng med at det har godt flere dager mellom? Vi har godt uker mellom før men ikke opplevd dette… Avf som kom etterpå var helt normal, men luktet like rart… (Sur lukt)
Ble laaangt , men takk for at du orket å lese alt .[:D]
Men siden jeg selv fant ut dette har jeg tatt over ”medisineringen” og gitt oliver hver kveld.. Og vips kom det masse i bleia i kveld… (8 dager) Endelig…..
Oliver var kjempe fornøyd . .Men Avf var helt merkelig… hadde masse hvitt belegg og luktet annerledes…Tror dere det har sammenheng med at det har godt flere dager mellom? Vi har godt uker mellom før men ikke opplevd dette… Avf som kom etterpå var helt normal, men luktet like rart… (Sur lukt)
Ble laaangt , men takk for at du orket å lese alt .[:D]