Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dramadama skrev:
LillianneLie skrev:
LillianneLie skrev:
JallowBee skrev:PM sendes..
Jeg hadde blitt så utrolig lei meg og forbannet! Hadde blitt månelyst for å si det slik...lykkepålandet skrev:
Men jeg ser nå at denne lista skal være publisert... Noen som vet hvor? Bryr meg ikke om naboen, kjendiser osv, men skulle likt å vite at mannen ikke har vært der ;)
Kan jeg også få? ;)
-------------------------------------------------------------------------------
Takk!:))
Var ikke mye jeg gadd å lese av det, men kom over nicket til en bruker her inne. Haha:-) Ca. identisk;) Morsomt!
Hehe. Det så jeg også :P
Fader jeg må få meg et liv...
Jaja, jeg gjør i grunnen ikke det da kjære deg. Er jo ganske mye annet som tydeligvis skjer der inne før et evt sexkjøp. Mistenker han overhodet ikke for det :) Lenge leve nysgjerrigheten! :plykkepålandet skrev:
Her er nettsiden med listen :smartphone skrev:
http://www.kaanisnoob.com/hemmeligcom.txt
Dramadama skrev:
LillianneLie skrev:
JallowBee skrev:PM sendes..
Jeg hadde blitt så utrolig lei meg og forbannet! Hadde blitt månelyst for å si det slik...lykkepålandet skrev:
Men jeg ser nå at denne lista skal være publisert... Noen som vet hvor? Bryr meg ikke om naboen, kjendiser osv, men skulle likt å vite at mannen ikke har vært der ;)
Kan jeg også få? ;)
Meg å, meg å!!
smågull<3 skrev:
Er det noen grunn til at linken ikke funker lenger eller?Dramadama skrev:
Kjedelige greier :P
Hemmelig.com brukerdatabase
enj0y
(den mye morsommere meldingsdatabasen blir sikkert publisert senere)
pr0tip; 1881.no -> mobilnummer
id | username | nickname | email | sex | bornyear | tlf | password (MD5)
2 | xxxx | xxxxx | xxxxx@xxxxx.no | m | 1982 | xxxxxxxx | d1de459d7939792b14638cf06
navnet er sensurert (i denne posten), det er ca 30 000 linjer med brukerinfo.
Så ta det med ro damer. Det beviser ikke at den du er sammen med er utro eller no sånt.