Hvis mannen din er på denne "Hemmelig.com"-lista

Jaja, jeg gjør i grunnen ikke det da kjære deg. Er jo ganske mye annet som tydeligvis skjer der inne før et evt sexkjøp. Mistenker han overhodet ikke for det :) Lenge leve nysgjerrigheten! :p

Dramadama skrev:

LillianneLie skrev:

LillianneLie skrev:

JallowBee skrev:

PM sendes..

lykkepålandet skrev:
Jeg hadde blitt så utrolig lei meg og forbannet! Hadde blitt månelyst for å si det slik...

Men jeg ser nå at denne lista skal være publisert... Noen som vet hvor? Bryr meg ikke om naboen, kjendiser osv, men skulle likt å vite at mannen ikke har vært der ;)   

Kan jeg også få? ;)

-------------------------------------------------------------------------------

Takk!:))

Var ikke mye jeg gadd å lese av det, men kom over nicket til en bruker her inne. Haha:-) Ca. identisk;) Morsomt!

Hehe. Det så jeg også :P
Fader jeg må få meg et liv...

Off, det må visst jeg også!:) Hahaha:)

lykkepålandet skrev:
Jaja, jeg gjør i grunnen ikke det da kjære deg. Er jo ganske mye annet som tydeligvis skjer der inne før et evt sexkjøp. Mistenker han overhodet ikke for det :) Lenge leve nysgjerrigheten! :p

Det er jo lov å si at man er nysgjerrig, da. Og ikke bruke mannen sin som unnskyldning og "mistenkeliggjøre" ham for åpent forum. Lov å tenke seg om.. 

Nå hadde det vært sååå typisk om de som har lagt ut lista også har lagt ut et lite virus som angriper alle som trykker på linken. Hehe.
Huff... Bare LITT paranoid her nå kjenner jeg

Er det noen grunn til at linken ikke funker lenger eller?
Kjedelige greier :P

Dramadama skrev:

LillianneLie skrev:

JallowBee skrev:

PM sendes..

lykkepålandet skrev:
Jeg hadde blitt så utrolig lei meg og forbannet! Hadde blitt månelyst for å si det slik...

Men jeg ser nå at denne lista skal være publisert... Noen som vet hvor? Bryr meg ikke om naboen, kjendiser osv, men skulle likt å vite at mannen ikke har vært der ;)   

Kan jeg også få? ;)

Meg å, meg å!!

Meg også? :)

Kan jeg og få pm? :)

smågull<3 skrev:

Dramadama skrev:
Er det noen grunn til at linken ikke funker lenger eller?
Kjedelige greier :P

Slapp av damer det er ingen samtalelogg i denne lsiten, den ser sånn ut:

Hemmelig.com brukerdatabase
enj0y

(den mye morsommere meldingsdatabasen blir sikkert publisert senere)

pr0tip; 1881.no -> mobilnummer

id | username | nickname | email | sex | bornyear | tlf | password (MD5)

2 | xxxx | xxxxx | xxxxx@xxxxx.no | m | 1982 | xxxxxxxx | d1de459d7939792b14638cf06

navnet er sensurert (i denne posten), det er ca 30 000 linjer med brukerinfo.

Så ta det med ro damer. Det beviser ikke at den du er sammen med er utro eller no sånt.

Ville nok ikke blitt blid, men den andre parten har nok måttet forklare hva man gjorde inn på denne siden :) Er ikke sikkert det er så veldig alvorlig.

Om noen ønsker å finne dette ut, kan dere sende meg en privat mld. Må da et mobil  nummer å søke opp.

Husk at dette kan ødelegge om han er der og.

Jeg kommer ikke til å sende listen til NOEN, da jeg er sterkt i mot at den spres..

For å si det sånn, om han ikke hadde dyppet den og ikke truffet noen, så hadde jeg krevd terapi først. Etter alt jeg har gått igjennom nå før jul, så tror jeg faktisk at jeg hadde tenkt meg godt om før jeg hadde splittet opp familien. Det er jammen ikke bare bare å ta med seg barna å flytte om man er etablert og har barn sammen. Om dette er noe vi begge hadde vært villig til å jobbe med, så tror jeg nok jeg hadde prøvd å få det til å fungere.

Er skikkelig morsomt å se dere kvinner sitte her å rakke ned på mennene deres, dere skulle kastet han ut, lagd et hel.... for han osv osv.. 

Dere sitter på en side som heter babyverden... En familieside... Hvorfor får dere barn med en mann dere tydeligvis ikke stoler på?? Hva vet dere om hva som er skrevet der inne? ( typisk kvinner å svartmale ting ut av ingen info ) kanskje dere er for lite lysten til å holde liv i forholdet deres? kanskje maser dere så mye at mannen deres setter seg på nettet for å få en uskyldig nettflørt for å kjenne at det enda er liv i han, selv om han blir avvist hjemme til alle døgnets tider! Det er en grunn til at nettet blir spennende.. Det er ikke så spennende og godt hjemme lengre! Folkene på en slik nettside krangler ikke med deg, dem er ikke sur, grinete, masende, lei og premenstruell døgnet rundt.. Dem er hyggelig, å gir deg det du trenger.. Angrip eller slett dette innlegget så mye dere vil, men faktum er at ingen vil gå inn på en slik side om dem har det bra i familielivet sitt!

Isteden for å tenke på hva dere skulle gjøre med mannen deres om dere hadde tatt han i noe slikt, så skulle dere ha tenkt på hvorfor han gjør det? Å vil jeg gjøre noe for å bedre hvordan det er? Kanskje prat med han isteden for å sitte her på denne siden, å baksnakke dem!?! Nei skjerp dere!

Sånn.. nå føler jeg meg bedre, trengte overhode ikke en sånn side for å få det bedre med meg selv!

Å nå sletter jeg kontoen min her! ps, har fake mailadr!!

Back
Topp