Hvis du titter innom...

E så enig!!! Eg tykkjer også at dei som uansett skal ligge under fartsgrensa og føret er bra, behøver ikkje å vera på vegen :P Vart litt irritert på gubben når han kjørte 2km under grensa :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Kan i alle fall svinge til sides og slippe køen med 20+ biler forbi!!! Har langt nok å kjøre, trenger ikke bruke en halvtime ekstra fordi noen ikke tørr å kjøre etter fartsgrensa. Hadde skjønt det om det var snøstorm og glatt, men var bare veier hele veien... -_-

Sent from my iPad using BV Forum

Kan i alle fall svinge til sides og slippe køen med 20+ biler forbi!!! Har langt nok å kjøre, trenger ikke bruke en halvtime ekstra fordi noen ikke tørr å kjøre etter fartsgrensa. Hadde skjønt det om det var snøstorm og glatt, men var bare veier hele veien... -_-

Hehe nå måtte jeg le litt. :D
Godt å se at det ikke er bare meg som irriterer meg over slik. :cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Trøøøøøtt! Siden jordmor sa jeg kunne spise litt godt en gang i uken har jeg unnet meg en lion (king size :p ) og godt & blandet til fredagskosen! Siden jeg er så sliten etter nattevakta ;)

Jeg er kvalm...:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Gomler sørlandschips og drikker solo. Ser på jenta og pappaen som spiller noe kunnskapsspill av noe rart.:D

Prøver iherdig å ta film av magen som hopper, men han stanser hver gang jeg starter å filme! Utrolig irriterende :p

Her er barn lagt, og vi har lagt oss til rette i sofaen med smågodt på bordet... Hadde veldig lyst på før i dag, men ikke nå lenger :p

Titter innom i nattan

God morgen! Eller ikke... Ligget masse våken til tross for at jeg er stup trøtt:(

Kvalmen er tydeligvis kommet tilbake :(

God morgen! Eller ikke... Ligget masse våken til tross for at jeg er stup trøtt:(

Der er vi 2! La meg kl 21, var stup trøtt. Sovna i 12 tia våkna at av jeg var våt av svette i 1tida. Sovna i 2tia. Våkna igjen kl 3 lå våken frem til 6 å våkna igjen nå av at noen banket på døra.
Føler jeg har bomull i hodet! :confused:

Titter innom mens jeg slapper av på sofaen før jeg skal stå litt ved kjøkkenbenken...

Titter innom,sen frokost i dag så nå rumler magen i vente på mat ;);)

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Vært i byen å kjøpt farsdagsgaver sammen med mini. Nå blir det grøtkoking til lunsj mens jeg pakker inn noen julegaver ♥

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Skal snart ut å kjøpe kokkosboller, blomster og jordbær...

Slapper av med ei bok, mens alle andre flytter mamma inn ned i kjellern vår. :D

Back
Topp