Hvis du titter innom...

Kommet meg under dyna og er klar for å sove :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kommet meg under dyna og er klar for å sove :D


Sent from my iPad using BV Forum

Sov godt da. :)

Er på tur til drammen. Mannen skal handle elektroutstyr. Jeg er med for jeg gidder ikke å sitte hjemme å glo i veggen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kjempesulten men ingen ting jeg har lyst på...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vaskemaskin og oppvaskmaskin er slått på, så nå har man funnet seg til rette i soffaen med dr.Phil på tv'n :)

Hva er deres planer for dagen i dag da jenter? :)
 
Nett stått opp :p Sitte å ete frukost - VEEELDIG SUNN!! :p Haha!! Ete brød med nugatti og drikke oboy! :p Nam nam :)
Skal i graduering (?) til mamma i dag. Ho skal få vitnemålet sitt etter å ha tatt master i eit eller anna :p Ellers er jentungen hos mor si til neste fredag, gubben skal ut med jobben og eg skal kosa meg inne ser det ut som :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Sitter og hekler på dåpskjolen. Venter på besøk av en venninne:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Titter innom fra bilen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vaskemaskin nr. 3 er nettopp satt på og oppvaskmaskinen er i svevet! Holder på å ordne til det nye rommet til storebror :D Har fylt ut permisjonspapirene som sjefen skal ha så nå er avgjørelsen om 80 % lønn tatt :)

Har planer om å tørke støv og vaske badene! Til middag blir det lasanje og så skal jeg bake rundstykker å ha til! Mmm :) først skal jeg innom naboen en tur å være litt sosial :)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
 
Vært på bok cafeen,inntatt sofaen for noen timers sløving. Store prinsesse har sfo i dag,da blir det litt ekstra sløving :p

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆
 
Endte til slutt med å spise ei brødskive, men nå er jeg sulten igjen og det er ingenting jeg har lyst på. Haff...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vaskemaskin nr. 3 er nettopp satt på og oppvaskmaskinen er i svevet! Holder på å ordne til det nye rommet til storebror :D Har fylt ut permisjonspapirene som sjefen skal ha så nå er avgjørelsen om 80 % lønn tatt :)

Har planer om å tørke støv og vaske badene! Til middag blir det lasanje og så skal jeg bake rundstykker å ha til! Mmm :) først skal jeg innom naboen en tur å være litt sosial :)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Effektiv du er da. :D Flinkis.

Sitter å venter på mannen. Ska på foreldresamtale i bhg. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg savner jobb, barna og kollegaene mine! Lange dager å gå hjemme :( Sist jeg var innom jobben ble barna kjempe glad, så får prøve å ta en ny tur om ikke så lenge! De er veldig opptatt av babyen i magen min…
 
Her var det mange som hadde hatt en fin, rolig og effektiv morgen :) Selv har jeg vært på jobb, og hatt både norsk og matte, samt to timer svømmeundervisning, så nå blir det jammen godt med helg og beina høyt :D
 
Ligger på sofan og ler, kiler noe innmari når lillegutt holder på og styrer inni magen! :D
 
Titter innom mens jeg knasker på noen mandler...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Står å rører i risengrynsgrøten :p såååå kjedelig.. men grøt er jo så godt!

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
 
Hekler og hekler. Gleder meg til kl bli sein så jeg kan sove. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Folk som konsekvent skal ligge 20 km/t under fartsgrensa burde revurdere hele kjøreturen!!! FRUSTRERT!!!!! Kjente nesten hormontrollet kom ut jeg :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
Folk som konsekvent skal ligge 20 km/t under fartsgrensa burde revurdere hele kjøreturen!!! FRUSTRERT!!!!! Kjente nesten hormontrollet kom ut jeg :p


Sent from my iPad using BV Forum

E så enig!!! Eg tykkjer også at dei som uansett skal ligge under fartsgrensa og føret er bra, behøver ikkje å vera på vegen :p Vart litt irritert på gubben når han kjørte 2km under grensa :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp