Hvis du titter innom...

KAYN

Februar14 <3
Februar 2014 - Skjult forum
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta!

Stjelte denne ideen fra noen av de andre termingruppene.

Kan bli en morsom tråd med masse snodig skravling. :cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå er klokka åtte og jeg hører senga rope på meg. Skal bli så deeeeilig. Har faktisk ikke sovet på dagen i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vasket halve 1 etg i dag, og ligger nå som slakt på sofaen :p

Har lagt jenta og dratt fram sjokkisn jeg ikke klarte å gå forbi på butikken idag. :p

Æsj, er bare inne å snoker i dag.. :p
ikke i humør til noe som helst egentlig.... vært en lang dag

Fikk så lyst på kinamat, sååå sendte kjæresten ned for å kjøpe. Hihi

• Liker
Reactions: EJ
Skulle aldri begynt å se pretty little liars !!

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Magen og halsbrannen plager meg i dag... :mad:

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Sitter også ser på Morgan og Ola-Conny. Tror faktisk Ola-Conny er den dummeste personen jeg vet om! Herregud..... :confused:

☆taster fra telefon☆

Åh.. endelig smakte julebrusen GODT :D

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Sitter også ser på Morgan og Ola-Conny. Tror faktisk Ola-Conny er den dummeste personen jeg vet om! Herregud..... :confused:

☆taster fra telefon☆

Ååh det klarer jeg ikke å se på! Jeg blir bare så flau og frustrert.:p

Ååh det klarer jeg ikke å se på! Jeg blir bare så flau og frustrert.:p

Blir skikkelige irritert og frustrert jeg også,men så kommer det noen gullkorn som man ler skikkelig godt av. Da er det verdt det :p

☆taster fra telefon☆

Har kommet meg i seng.:eek:
Fikk bøker om amigurumi-hekling i posten i dag så ble helt hekta når jeg først satte meg ned. Må ut å kjøpe vatt til å fylle med i morgen.
Natta alle sammen.

Nettopp lagt meg, men vart så våken :/ Irriterande!!! Har vore hjå fysioen i dag og fått nåler i hofta/rompa. Må byrja å gå til kiropraktor i tillegg fordi me ikkje berre kan driva med "brannslokkning"! Må få mulighet til å hjelpa/forebygga også... Ja takk!
Lagde pølse-makaroni grateng i dag - som var overaskandes godt! Til og meg gubben tykte det var godt! Han meinte det vart så kjedelig: makaroni, ost og pølse... Men, hadde jo ein "saus" og purre oppi og vips så var det meir smak enn forventa OG han brukte ikkje salt og peppar på som han meinte han trengte! Jippi ;)
Vore innom svigers da svigerfar har bursdag, vore på håndballtrening (eg er trenar), innom butikken, osv :)

God natt :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjeder meg på nattevakt.... Andre nattevakta vartet opp med skinkestek og greier, tenker jegbare kan få litt fart og rulle hjem til Harstad igjen i morgen :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ligger i senga ennå, måtte bare inn her og kikke før jeg stod opp :p
I dag skal jeg møte ei venninne etter barn er levert i bhg og skole.. Har mye fritid når jeg ble sykmeldt i nye 4 uker på onsdag...

Ligget våken en time nå. Våkna av at jeg drømte jeg ble jaga av en alligator(??) av alle ting.
Frister ikke å stå opp, men å ligge å høre på snorkinga til sambo er litt vel irritabelt.:p

Her er jeg oppe og gjør klar snuppa til skolen. I dag er det bok kafé,så jeg må også ta meg en tur dit ;)
Sover forresten lett om natta nå,våkner av hunden som tasser. Aldri gjort det før,skikkelig irriterende. :confused:
☆taster fra telefon☆

Back
Topp